وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت: تمام اسناد و مدارک در خصوص ادعای کذب واردات کالای قاچاق تهیه و تقدیم مراجع قضایی شد و امروز نیز قرار بود تمام این اسناد در صدا و سیما نمایش داده شود که تا الان این اتفاق نیافتاده است.

به گزارش جماران، صالحی امیری عصر امروز در جلسه افتتاحیه ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی در در این باره اظهار کرد: هفته پیش کلانتری لواسانات با حکم قضایی با ورود به خانه وزیر آموزش و پرورش، سه هزار و دویست دست لباس کودک را ضبط می‌کند که گویا متعلق به دختر وزیر آموزش و پرورش بوده است. آقای دانش آشتیانی و دخترشان به دادگاه می‌روند و می‌گویند که این کالا مربوط به شرکت دختر ایشان است که نمایندگی پوشاک در کشور دارد و گمرک بابت این کالا که ۲۲۰ میلیون تومان ارزش دارد، ۱۲۰ میلیون تومان عوارض گرفته است و اسناد آن را به قاضی و کلانتری ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد:‌ اما با این حال به مدت پنج روز این پرونده در کلانتری مسکوت مانده و بعد از آن معاون قوه قضاییه اظهار می‌کند که در خانه یکی از وزرا کالای قاچاق ضبط شده و در حال بررسی است. قاضی پرونده این پرونده را از طریق تعزیرات و رییس کلانتری لواسانات و قاضی مربوطه  دریافت و به گمرک مراجعه می‌کنند و گمرک نیز می‌گوید که این یکی از پاک‌ترین پرونده‌های ما بوده است که هیچ ابهام و خللی در آن وارد نیست و در نهایت قاضی پرونده نیز حکم اعلام برائت صادر می‌کند.

وی تصریح کرد: هیچ نهاد قضایی و حتی کلانتری حاضر نیست این را بگوید تا زمانی که یکی از کاندیداها در روزهای گذشته از این ابزار استفاده می‌کند و می‌گوید اگر من بودم این وزیر را عزل می‌کردم.

صالحی امیری در ادامه گفت: ما که از آقای آشتیانی جریان را پرسیدیم ایشان گفتند که دختر و داماد من که در خارج از کشور ساکن بودند و رشته‌شان مربوط به نساجی است چون فروشگاه ندارند کالا را به منزل من آوردند این‌ها از این اتفاق ساده اکنون در فضای مجازی انواع تهمت‌ها را به وزیر آموزش و پروش می‌زنند.

وی ادامه داد:‌ صبح امروز آقای پورمحمدی به نمایندگی از دولت این اسناد را آورد و در صدا و سیما نمایش داد و آقای علی عسگری رییس صدا و سیما قول داد که این اسناد امروز پخش شود در حالی که این اسناد تا الان که من در اینجا هستم از تلویزیون پخش نشده است.

صاحلی امیری گفت: آقای روحانی و جهانگیری گفتند اطلاعاتی که ما از بسیاری از این افراد داریم را اگر مطرح کنیم این‌ها نمی‌توانند حتی در کشور هم زندگی کنند اما چون این مسائل شخصی است آن‌ها را بازگو نمی‌کنند.

وی ادامه داد: دو اتهام به وزیر آموزش و پرورش زده‌اند یکی ورود کالای قاچاق و دیگری نگهداری کالای قاچاق در حالی که قاضی پرونده با استناد به اسناد و مدارک در این خصوص برای این پرونده رای برائت صادر کرده‌اند اما این‌ها به قاضی گفته‌اند که تو نباید این مسئله را اعلام کنی.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.