پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یک عضو ستاد انتخاباتی رئیسی:

رئیسی آمده که بماند و کنار نخواهد رفت

 قائم مقام رئیس ستاد انتخابات رئیسی در خراسان رضوی گفت: حضور حجت الاسلام رئیسی تا پایان انتخابات قطعی است و بنا به گفته خودش آمده است تا بماند لذا از این عرصه کناره گیری نمی کند.

به گزارش جماران، سیدعبدالله ارجاعی عصر یکشنبه در نشستی خبری در مشهد، در پاسخ به سئوالی در مورد اظهار نظر جمنا مبنی بر ائتلاف قالیباف با رئیسی و در نهایت کناره گیری یکی به نفع دیگری، پاسخ به این پرسش را به خود جمنایی ها واگذار کرد.
وی افزود: متاسفانه مردم تاکنون فراخور هزینه هایی که داده اند، از پیشرفت های به دست آمده انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، بهره مند نشده اند.
او گفت: در طول 38 سال گذشته برای اسلام و رهبری هیچ اتفاقی نیفتاده و همچنان مستحکم بوده اند اما مردم در این میان از شیوه مدیریت مدیران در حیطه اجرا گلایه بسیار دارند.
قائم مقام رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان رضوی افزود: مردم گلایه دارند که چرا در میان دعواهای سیاسی و نامیدن خود با عنوان راست و چپ یا اصولگرا و اصلاح طلب حقشان نادیده گرفته می شود و چه فردی از طرفین دعوا برای مردم کار می کند؟
وی ادامه داد: هر روز یک نفر با یک شعار عوام فریبانه به میدان می آید و می خواهد مردم را جذب خود کند اما در عمل هیچ اتفاقی نمی افتد و کاری برای مردم انجام نمی شود.
ارجاعی گفت: شعار حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 'تغییر به نفع مردم است' که این تغییر همه حوزه ها از جمله بخشهای فرهنگی، اجتماعی، مدیریتی ، سیاسی، اقتصادی و سرمایه گذاری را دربر می گیرد.
وی افزود: ورود رئیسی به عرصه انتخابات فراتر از جناح بندیهای سیاسی در کشور است و حضورش برخلاف نظر رهبر معظم انقلاب نبوده زیرا معظم له تاکنون در خصوص نفی و یا اثبات این نامزدی اظهار نظری نکرده اند.
ارجاعی ادامه داد: حجت الاسلام رئیسی فردی متین، آرام، برنامه دار و عملگراست که اهل شعار و صحبتهای داغ و جنجال های سیاسی نیست؛ آن شخصیتی که از وی در مناظره انتخاباتی اخیر سیما به نمایش درآمد، شخصیت واقعی وی است.
وی گفت: رویکرد اصلی رئیسی نجات کشور است که هیچ جناحی اعم از چپ یا راست و مردم این وضعیت را نمی پسندند لذا رئیسی پیگیر اجرای برنامه های خود در یک فضای عقلانی است.
او در پاسخ به پرسشی در خصوص رویکرد اقتصادی رئیسی نیز پاسخ داد: افرادی دنبال اقتصاد سرمایه داری هستند، عده ای دیگر فکر می کنند با دادن تسهیلات کم بهره به مردم می توانند به معیشت آنان کمک کنند اما رویکرد رئیسی به هیچ وجه دادن تسهیلات کم بهره به مردم نیست.
وی در پاسخ به این سوال که رئیسی هیچ سابقه اجرایی در حوزه اقتصاد ندارد، گفت: رئیس جمهوری فعلی و اسبق نیز هنگام پیش از عهده داری این سمت سوابق اجرایی زیادی نداشتند به طوری که یکی چند دوره نمایندگی مجلس و دبیری شورای عالی امنیت ملی را داشت و دیگری عهده دار تصدی وزارت ارشاد بود اما سوابق اجرایی و مدیریتی رئیسی به مراتب از آقایان روحانی و خاتمی بیشتر و قوی تر است.
وی گفت: آقای رئیسی در دو دوره معاون اول قوه قضائیه بوده که با توجه به جایگاه نظارتی و حقوقی قوه قضائیه بدون شک می توان سابقه اجرایی وی را قوی و مستحکم دانست.
ارجاعی در خصوص یارانه ها گفت: برنامه رئیسی افزایش یارانه سه دهک پایین جامعه است؛ اکنون پرداخت یارانه به سه دهک بالا یعنی متمولان قطع شده اما هنوز مشخص نیست پولی که از حذف دهک های مزبور عاید دولت شد، در کجا هزینه شده است.
قائم مقام ستاد حجت الاسلام رئیسی در خراسان رضوی گفت: قبل از دوره آقای روحانی، حوزه علم و فناوری کشور وضعیت مطلوب و پرشتابی داشت اما پس از آن، سرعت علمی ایران در حوزه هوافضا متوقف و ضریب رشد علمی کشور منفی شد.
ارجاعی اظهار کرد: مشکل امروز مشهد برگزار نشدن کنسرت نیست؛ مشهد مشکلات زیادی از جمله حاشیه نشینی، سه هزار کارتن خواب، بیکاری، آسیب های اجتماعی، معضل کشف رود، آلودگی هوا، ترافیک و... دارد که رفع آنها در اولویت است لذا برای حل مشکلات مشهد باید اولویت بندی کرد.
ارجاعی اظهار کرد: اگر مشکل اشتغال و مسکن جوانان و خانواده ها حل شود و درآمد به خانواده بیاید آن زمان نشاط نیز به خانواده ایرانی بازمی گردد.
وی با انتقاد از تعطیل کردن پروژه مسکن مهر گفت: پروژه مسکن مهر نیاز به ترمیم دارد و نظر آقای رئیسی بر ادامه این پروژه و اجتناب از تعطیلی آن است لذا در همین راستا طرحی تحت عنوان 'مسکن کرامت' تدوین شده است.
وی بیان کرد: ایجاد یک میلیون مسکن و یک میلیون شغل، تکلیف قانونی هر رئیس جمهوری است و کسانی که به این تکلیف عمل نکردند باید پاسخگو باشند، آقای رئیسی در این زمینه التزام به قانون دارد.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.