نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان گفت: پیگیری‌ها برای تعیین سرنوشت سرباز مفقود شده در عملیات تروریستی مرز میرجاوه ادامه دارد.

به گزارش جماران ، علی اکبری  با اشاره به انجام عملیات تروریستی دشمنان در مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان و به شهادت رسیدن تعدادی از مرزبانان اظهار کرد: طی این عملیات تروریستی سعید براتی یکی از سربازها که اهل شهرستان مانه و سملقان در خراسان‌شمالی بود مجروح و مفقود و احتمالا این سرباز به وسیله تروریست‌ها به کشور پاکستان منتقل شده است.

وی افزود: بروز چنین اتفاقاتی برای مردم ایران سخت و ناگوار است به خصوص زمانیکه جان یکی از عزیزان ایرانی در گرو باج خواهی و فشار یک عده ای قرار گیرد و طبیعتا هیچ دولتی آن را تحمل نخواهد کرد.

اکبری ادامه داد: در حال حاضر تمامی مسئولان ذی ربط و در کنار آن‌ها نمایندگان مجلس با تمام ظرفیت‌های بین المللی در تلاش هستند تا سرنوشت این سرباز فداکار مشخص شود و دوباره به آغوش خانواده بازگردد.

وی بیان کرد: آن چیزی که مایه امیدواری است این است که مسئولان ذی ربط عزم جدی خود را برای آزادی سرباز خراسان‌شمالی اعلام کرده اند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان تصریح کرد: همه ارکان تاثیرگذار نظام جمهوری اسلامی ایران اعم از اجرایی و قضایی برای احقاق حقوق ملی و دفاع از امنیت ملی و ایجاد امینت در کنار یکدیگر هستند و تلاش مجدانه دارند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.