فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: رای به روحانی، رای به عقلانیت در کشور است رای به توسعه سیاست خارجی و رای به بهبود شرایط ایران در نظام بین الملل و منطقه است که نمونه‌ای از عقلانیت است تا جامعه‌ای سعادتمند با برقراری عدالت را شاهد باشیم.

به گزارش جماران، الهه کولایی در همایش ستاد جوانان روحانی عنوان کرد: کاری که باید صورت گیرد این است که راه درست رسیدن به اهداف را درست انتخاب کنیم. راه‌های دیگری که رفته شد اما به نتیجه نرسید را نباید طی کنیم.

او افزود: همچنین در کشور ما جنبش‌های زیادی را داشتیم مانند جنبش دوم خرداد که تشکیل شد ولی در ادامه آن خلل وارد شد و از این جهت استفاده از تدبیر به مدد عقل‌گرایی توانست بسترهای زیادی را گشایش دهد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد:  البته رسیدن به آرزوها در یک دوره ۴ ساله محقق نخواهد شد و آماده‌ایم که تلاش‌های خود برای محقق کردن پروژه‌ای که در سال ۹۲ کلید خورد راه را ادامه دهیم. چراکه امروز جوانان تحصیلکرده ما نباید در کشورهای دیگر به دنبال کار بگردند.

او ادامه داد: در مناظره دیروز جای یک زن خالی بود ما به روحانی رای می‌دهیم که برابری زنان و مردان صورت گیرد. چراکه ایشان این وعده را داده‌اند و البته دولت مهرورز موجب شد تا زنان به خانه بروند اما تدبیر روحانی این فضا را باز کرد.

کولایی تاکید کرد: در یک کلام رای به روحانی، رای به عقلانیت در کشور است رای به توسعه سیاست خارجی و رای به بهبود شرایط ایران در نظام بین الملل و منطقه است که نمونه‌ای از عقلانیت است تا جامعه‌ای سعادتمند با برقراری عدالت را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.