مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان در سال٩٦ از نرخ تورم و افزایش حقوق شاغلان بیشتر خواهد بود.

به گزارش جماران، سید تقی نوربخش در یازدهمین جشنواره نشان خدمت به قانون کار در دومین روز از هفته کار و کارگر افزود: در سال‌های دولت یازدهم، نرخ افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان بیش از نرخ تورم پرداخت شده است.

 وی با بیان اینکه افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود، گفت: همچنین در سال جاری، حداقل یک و نیم برابر اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی و تحولات در این حوزه در سال جاری اظهار داشت: در سال ٩٦ شاهد افتتاح ٤ بیمارستان بزرگ تأمین اجتماعی در کشور هستیم.

نوربخش با اشاره به راه اندازی ٨٠٠ تخت جدید در تهران توسط سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمارستان فیاض بخش با ٦٥٠تخت در دولت فعلی کلنگ زنی شد و تا پایان امسال افتتاح می‌شود و همچنین بیمارستان جدید هدایت در تهران نیز که در حال ساخت است در سال جاری افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در شهرهای اهواز، ایلام، آبادان و دزفول، امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اعتماد دولت یازدهم به سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید از اموال بیمه شدگان و بازنشستگان حراست کردیم . حداقل یک هزار میلیارد تومان از اموال بیمه شدگان با احکام قوه قضائیه به سازمان تأمین اجتماعی برگشت.

نوربخش گفت: در سال گذشته ٩٢٠٠میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شد و همچنین ٦هزار میلیارد تومان از اموال بیمه شدگان با مصوبه دولت به دارایی‌های بیمه شدگان و بازنشستگان اضافه شد.

وی افزود: علاوه بر تحولات در بخش‌های مستمری، درمان و سفرهای زیارتی، امسال برای بازنشستگان کارت بازنشستگی قابل شناسایی صادر می‌شود که از طریق آن خدمات رفاهی دیگر نیز به این افراد ارائه خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.