تهیه‌کننده برنامه موسیقی «چراغ رادیو تهران» درباره‌ی قطع صدای محمد اصفهانی در حین پخش زنده اجرای ارکستر ملی ایران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش جماران، امیرحسین ثقفی گفت: بنیاد رودکی برای پوشش اجرای زنده ارکستر ملی، به مدیر شبکه رادیو تهران نامه زد، مدیر شبکه نیز موافقت کرد و زمان بیشتری را در اختیار این برنامه قرار داد.

او ادامه داد: تبلیغات خوبی نیز انجام شد اما پس از شروع اجرا و گفت‌وگوی رادیو تهران با مدیر عامل بنیاد رودکی و رهبر ارکستر سمفونیک تهران و پس از اجرای قطعه بی‌کلام اول هنگامی که نوبت به اجرای آقای اصفهانی رسید، از داخل سالن خط صدای رادیو را قطع کردند و گفتند آقای اصفهانی با پخش صدایشان مخالف است.

ثقفی اظهار کرد: این برنامه برای قشری پخش می‌شد که توانایی مالی برای خرید بلیت ارکستر ملی را ندارند و برنامه نیز برنامه تخصصی موسیقی بود و مخاطبان آن، مخاطب خاص موسیقی است اما وقتی خط ما از داخل سالن قطع می‌شود نه در شأن بنیاد رودکی است و نه در شأن رادیو تهران. اتفاقی که افتاد خیلی بد بود و مدیران سازمان در حال گوش دادن به این برنامه بودند.

این تهیه‌کننده رادیو اضافه کرد: ما اجراهای ارکستر سمفونیک به رهبری علی رهبری و آقایان معتمدی و عقیلی را پوشش داده بودیم که موفق بودند.

او در پاسخ به شنیده‌های خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه دلیل مخالفت محمد اصفهانی ذکر نشدن پخش زنده اجرا در قرارداد این کنسرت بوده است، گفت: اگر این در قراردادشان ذکر نشده بیشتر حق با ماست، اگر ذکر شده بود اجرای زنده پخش نشود، منع قانونی داشت اما وقتی ذکر نمی‌شود که اجرای زنده وجود دارد یا ندارد آقای اصفهانی نباید به صورت شخصی برای این موضوع تصمیم بگیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.