سخنگوی ستاد مردمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی گفت: رئیسی می تواند به وضع موجود خاتمه دهد و وضعیت کشور را متفاوت تر کند.

به گزارش جماران، رضا نجابت روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شرایط کنونی کشور شرایطی است که وضعیت مطلوبی برای مردم وجود ندارد.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در 38 سال گذشته خدمات زیادی برای کشور داشته است و در بازی های انتخاباتی باید این مساله مورد توجه باشد. 
نجابت درباره این سوال که برنامه رئیسی در خصوص برجام چیست؟ گفت: شرایطی است که نه در کنار ستاد اصلی که به عنوان مجموعه مردمی و به صورت خود جوش اقدام کردیم. در خصوص این ها بحث و بررسی شده است؛هم با خود آقای رئیسی و هم با دیگران برنامه های وی بررسی می شود.
وی افزود: برجام ضعف هایی دارد که اگر طرف غربی به آن پایبند باشد، برجام را پاره نمی کنیم و به آن پایبند خواهیم بود.
سخنگوی ستاد مردمی رئیسی اظهار داشت: سابقه رئیسی در آستان قدس نشان داده که توانایی اداره کشور را دارد و برنامه های وی تا یکی دو روز آینده به طور کامل در تمم زمینه ها ارائه می شود. 
نجابت خاطر نشان کرد: برنامه های اقتصادی وی آماده است و سخنگوی اقتصادی ایشان بهتر می تواند در خصوص برنامه های اقتصادی اظهار نظر کند. 
وی تاکید کرد: فکر کردیم که رئیسی کاندیدای واقعی مردم و محرومان هستند و نه به صورت شعاری. تلقی ما این بود که باید کار جهادی انجام دهیم و صرفا برای رای آوری آقای رئیسی؛ برای این که ایشان را اصلح و به معنای واقعی کاندیدای مردم می دانیم. 
نجابت تصریح کرد: حضور جوانان در ستاد مردمی را نمادی از این می دانیم که در صورت پیروزی رئیسی، حضور جوانان در دولت وی پررنگ تر از زمان فعلی خواهد بود. 
نجابت درباره ساز و کار ستاد مردمی و تفاوت با ستاد رسمی و اصلی گفت: ستاد اصلی که ریاست آن با آقای نیکزاد است در ساز و کارهای قانونی عمل خواهد کرد.
وی گفت: ظرفیت های مردمی برای رای آوری کاندیداها باید ایجاد شود. 
نجابت افزود: 10 هزار نفر تاکنون اعلام آمادگی کرده اند که برای آقای رئیسی تبلیغات کنند. 
وی تاکید کرد: ستاد مردمی خادم ملت برای این تشکیل شده که خود را گرفتار بروکراسی اداری در ستاد اصلی ایشان نکنیم. 
نجابت اظهار داشت: ما حرفمان این است که شناخت مساله برای حل مشکلات کشور یک نکته مهم است و رئیسی مسایل کشور را به خوبی می شناسند.
وی 10 سال ریاست سازمان بازرسی را عهده دار بود و بعد هم در جایگاه معاونت اول قوه قضائیه قرار داشت که نقش آفرینی کرد و سپس به تولیت آستان قدس رضوی رفت و به این که چگونه می تواند مشکلات کشور را حل کند واقف است. 
وی اظهار داشت: این که مشکلات را بر گردن دیگری بیندازیم کمی بی انصافی است .
نجابت با بیان این که وضع موجود باید به نفع مردم تغییر کند، گفت: آقای رئیسی و قالیباف هر دو از نیروهای کارآمد انقلاب هستند که هر دو می توانند دست کم بهتر از شرایط فعلی، کشور را اداره کنند. 
نجابت اظهار داشت: حضور رئیسی می تواند به افزایش قدرت خرید مردم و افزایش امنیت ملی بینجامد و ضد انقلاب هم از این مساله احساس خطر کرده است. 
وی خاطر نشان کرد: اگر منتقدان روحانی از ایشان و اطرافیان ایشان ناملایماتی دیدند، در دولت رئیسی از تمام منتقدان با آغوش باز استقبال می شود و انشاء الله کشور بر مدار اخلاق اداره خواهد شد. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.