رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه ستاد انتخابات استان از حقوق همه داوطلبان واجد شرایط در هر مرحله­‌ای دفاع خواهد کرد گفت: امیدواریم صلاحیت کسی بدون مدرک و دلیل مستند رد نشود.

به گزارش جماران، سیدشهاب الدین چاوشی اظهار کرد: آنچه امروز به افراد ثبت­‌نام کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی فرمانداری­‌ها و بخشداری­‌ها ابلاغ شده، نهایی نیست و هیأت عالی نظارت در مهلت قانونی مقرر نسبت به بررسی مجدد کسانی که درخواست تجدیدنظر کرده­ اند، اقدام خواهد کرد.


وی در ادامه افزود: نتیجه نهایی کاندیداهای واجد شرایط برای رقابت انتخاباتی در عرصه شوراهای شهر و روستا هجدهم اردیبهشت از سوی فرمانداری‌ها و بخشداری ‌ها انتشار خواهد یافت و بنابراین تایید و ردصلاحیت­‌های نهایی پس از رسیدگی کامل هیأت عالی نظارت استان و اعلام نظر آنها به آگاهی مردم شریف استان خواهد رسید. ستاد انتخابات استان از حقوق همه داوطلبان واجد شرایط در هر مرحله­‌ای دفاع خواهد کرد


معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: به شایعات نباید توجه شود و افراد و گروه‌ها از دامن زدن به شایعات و تخریب حیثیت افراد پرهیز کنند. چون ممکن است در مرحله بعدی رسیدگی افراد بتوانند با دلایل موجه و ارایه مستندات از خود دفاع قابل قبولی داشته باشند. امیدواریم صلاحیت کسی بدون مدرک و دلیل مستند رد نشود.


چاوشی در پایان گفت: تا این لحظه از ۱۰۴۲۰ نفر ثبت­‌نام کننده در انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران ، ۱۹۴ نفر انصراف داده­‌اند و براساس نظرات هیأت­‌های اجرایی و نظارت بخش‌ها و شهرستان­‌ها ۸۹۸۱ نفر واجد شرایط نامزدی شناخته شده­‌اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.