محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهوری کشورمان روز پنجشنبه در پیامی به زبان ترکی آذربایجانی، جان باختن شماری از هموطنان مان در سیل اخیر آذربایجان را به مردم این خطه به ویژه داغدیدگان این حادثه تسلیت گفت.

 

به گزارش جماران، در پیام نهاوندیان آمده است:
'یاشاسین آذربایجان
یاشاسین ایران
توفیق نصیب اولدی کی عزیز هموطن لریمیزین خدمت لرینه یتیشدوخ. هم چناردا و هم آذرشهرده سیلزده مصیبت گورن خانواده لرین سوزلرین اشیدوخ. و مسئوللارین گزارشلرینه یتیشدوخ و تازا تصمیملر توتولدی.
بو تسلیتلر او زمان کامل اولار و اورگ لره یاپیشار کی هر نمنه باشاریروخ و بجریروخ بو شرافتلی خلقه تقدیم الیاخ و هم اِو و هم ایشه راجع٬ تزلیغینان اقدام الیاخ
الله گدنلری رحمت السین و مصیبتلی فامیللره صبر عطا ائلسین و خدمت ائلیینّردن قبول اولسین
محمدنهاوندیان ٩٦/١/٣١
آخر هفته گذشته، بارش شدید باران منجر به وقوع سیل در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و جان باختن شماری از هموطنان عزیزمان در این خطه شد.
سیل در آذربایجان شرقی جان 42 نفر از مردم این استان را گرفت که با تلاش شبانه روزی و میدانی مسئولان ارشد استان و نهادهای امدادی و خدمات رسان تاکنون پیکر 38 نفر از مفقودان این حادثه یافت شده و کوشش بی وقفه برای پیدا کردن بقیه پیکرها ادامه دارد.
دکتر روحانی، رییس دولت تدبیر و امید در این راستا و با هدف بازدید از مناطق سیل زده آذربایجان شرقی دیروز پنجشنبه میزبان مرددم این استان بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.