مجله «پراسپکت» نوشت: ترامپ پس ازبحران اقتصادی سال 2008 از روسیه وام گرفته است.

 

به گزارش جماران، «ریچارد دیرلاو» رئیس سابق سازمان جاسوسی بریتانیا ام.آی.6، در مصاحبه با مجله بریتانیایی پراسپکت گفت: ارتباط مالی با روسیه به خودی خود جرم نیست.
به نوشته پراسپکت، «دیرلاو» با اشاره به اینکه ترامپ پس از بحران اقتصادی سال 2008 اقدام به دریافت پول از روسیه کرده، افزود: آنچه در این باره مبهم می ماند این است که ترامپ این پول را برای چه معاملاتی و تحت چه شرایطی می خواسته است که بانک های اروپایی از دادن آن خودداری می کرده اند و او مجبور شده از روسیه بگیرد.
وی در پاسخ به سوال مجله پراسپکت درباره ادعای ترامپ مبنی بر شنود برج ترامپ توسط آژانس امنیت ملی آمریکا و ستاد ارتباطات دولت بریتانیا گفت: تنها چیزی که می شود، گفت، ترامپ بدون این که درکی از نوع رابطه این دو نهاد داشته باشد اقدام به توئیت کرده است.
در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا، مخالفان ترامپ او را به ارتباط با روسیه متهم می کردند. مخالفان همچنین مدعی بودند که روسیه در انتخابات دخالت کرده است. ترامپ و پوتین هر گونه ادعای ارتباط و دخالت را رد کردند.
در همین رابطه، کنگره آمریکا دو تحقیق را به موازات هم درباره رابطه تشکیلات ترامپ با روسیه و دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا پیش می برد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.