محمدباقر قالیباف پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران خودداری کرد و به قرائت یک بیانیه‌ پرداخت.

به گزارش جماران، قالیباف گفت: روزهای سرنوشت‌ساز اردیبهشت ۹۶ زمانی برای یک انتخاب تاریخی؛ چراکه قرار است تصمیمی بزرگ برای امروز خود و آینده فرزندانمان بگیریم. یا رئیس‌جمهور فعلی مسیری که در پیش گرفته است را ادامه خواهد داد یا در وضع موجود تغییری بنیادین ایجاد خواهیم کرد.

وی با انتقاد از وضع موجود آقای روحانی از بهتر شدن وضعیت اقتصادی می گویند اما اگر ایشان پای خود را از درون اتاقشان بیرون بگذارند و میان مردم بروند و از واقعیت‌های ملموس درون جامعه تصویر دقیق‌تری پیدا می‌کنند و برایشان روشن می‌شود که تنها ۴ درصد جامعه از وضع موجود رضایت دارند.

وی هم‌چنین با انتقاد از وضعیت واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک و تاثیر آن بر شرایط کارگران مدعی شد: اگر آقای رئیس‌جمهور میان مردم بودند می دیدند که خانواده ها چگونه از بیکاری فرزندان تحصیل کرده خود رنج می‌برند و پدران برای این‌که از عهده مخارج روزمره زندگی برآیند هر روز ساعت‌ها کار می‌کنند.

این داوطلب کاندیداتوری ریاست جمهوری گفت: هموطنان صبورم من میان شما هستم و می‌بینم که از این همه وعده و حرف و شعار خسته شده‌اید، دادن یک فرصت چهارساله دیگر به دولت فعلی نیز نخواهد توانست این اعتراض‌ها و نارضایتی‌ها را برطرف کند و در صورت تکرار این تجربه نباید انتظار فردایی بهتر از دیروز داشت، اگر فردا بدتر از امروز نگردد. حرف کافی است، چهار سال کافی است.

وی ادامه داد: اگر اینجا بودید سوالی را صریح از من می پرسیدید که قالیباف، قبلی ها هم همین حرفها را می زدند. روی چه حسابی باید به حرف‌های شما اعتماد کنیم؟ پاسخ من به دغدغه به حق شما یادآوری یک نکته است که این حرف ها را قالیباف می‌زند و شما او را کاملا می شناسید، با همه قوت ها و ضعف‌هایش. شما می توانید به او اعتماد کنید چون قالیباف هیچ‌گاه از پشت‌میزها مدیریت نکرده بلکه با لباس کار میان شما، وسط میدان عمل بوده است. شما می توانید به او اعتماد کنید چون مثل تمام مسئولیت‌های قبلی‌اش برنامه‌ای عملیاتی و متکی به ظرفیت های بزرگ داخلی دارد.

وی افزود: شما می توانید به او اعتماد کنید چون تیمی توانمند و پرانرژی با ترکیبی از جوانی و تجربه و روحیه جهادی را مسئول امور اجرایی کشور خواهد کرد. قالیباف هم کم خطای فردی و کاری ندارد اما همیشه بر این باور تکیه داشته است که حرفی بزن که بتوانی عمل کنی و سابقه اش نشان داده که همیشه متعهد به وعده هایش بوده است و امروز یعنی ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۶، من، محمدباقر قالیباف به شما تعهد می‌دهم با توکل به خداوند مننان و به پشتوانه شما « دولت مردم » را تشکیل دهم و در یک دوره چهار ساله با انقلابی اقتصادی درآمد کشور را دو و نیم برابر افزایش دهم، ۵ میلیون شغل ایجاد کنم، نظام مالیاتی را به نفع ۹۶ درصد مردم تغییر دهم و از همه مهمتر برنامه ای مدون و دقیق برای حل مشکلات فوری اقشار کم درآمد اجرا کنم. به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.