حاشیه های ثبت نام کاندیداهای ناشناس در وزارت کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش جماران، سومین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری را هم کاندیدانماها افتتاح کردند. ناصر فرقانی الله آباد که 5 زن و 18 فرزند دارد هم کاندیدای ریاست جمهوری شده است. او در سخنانی عجیب می گوید:تریاک را آزاد و نیروی انتظامی را جمع می کنم، باید قبایل مشکلات خودشان را خود حل کنند.

علی یوسف پور عضو سابق جمعیت ایثارگران هم آمده بود تا در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند. او می گوید: آمده ام تا دولتی کارآمد به لحاظ اقتصادی روی کار آید و اعضای دولتم را از نیروهای کارآمد، پاکدست و دلسوز دولت های قبلی همچون آقایان فتاح، طیب نیا، حجتی و برخی مدیران کارآمد همچون آقای ضرغامی انتخاب کردم.

مدیرمسئول روزنامه سیاست روز این را هم گفت که «رنگ انتخاباتی من نیز آبی و زرد خواهد بود چون رنگی شاد است و امیدواری می آورد. مقابله با فساد اقتصادی و خام فروشی نفت از اولویت های من خواهد بود.»


او تاکید دارد میزان مشارکت بالای 60 درصد خواهد بود. یوسف پور گفت: تأیید صلاحیت شوم انتخابات به دور دوم می رود. فعلا برای خودم رقیب جدی نمی بینم. برای نجات کشور از باند و باندبازی تلاش می کنم.


فردی عجیب تر هم با حضور در وزارت کشور گفت: ثبت نام ریاست جمهوری طبق قانون شرایط سنی ندارد به همین دلیل آمده تا دختر خردسالش را در انتخابات ثبت نام کند!

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614535
  • منبع: خبرآنلاین
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.