مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: انتخاب رئیس جمهوری اصلح، تضمین ‌کننده امنیت، اقتصاد و در راستای تامین منافع ملی و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی خواهد بود.

به گزارش جماران، سردار سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی شامگاه یکشنبه در حاشیه آئین گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای در نطنز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات مهم و تاثیرگذار دوازدهمین دوره ریاست جهموری اظهار کرد: انتخابات در ایران با امنیت ملی و منافع آن هم سویی دارد بنابراین حضور تمام گروه‌ ها و آحاد ملت ایران و انتخاب اصلح تضمین‌ کننده آبادانی کشور خواهد بود. 
وی با اشاره به شاخصه‌ های اصلی و مهم فرد اصلح برای ریاست‌ جمهوری تاکید کرد: تمام این شاخصه‌ ها در سخنان و فرمایش های رهبر معظم انقلاب در 20 سال گذشته وجود دارد و پیام های سخنرانی ایشان در مشهد مقدس در ابتدای سال جاری نیز به وضوح مشخص است.
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های اصلی کاندیداهای ریاست‌ جمهوری از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، کارآمدی و توانایی اداره کشور است و رئیس جمهوری دوازدهم قبل از انتخاب باید تیم خود و برنامه هایش را مشخص کند. 
رحیم صفوی افزود: امروز در لایه های میانی مدیریت دارای اشکالات هستیم،سوء مدیریت و نداشتن راهبرد دو عامل اساسی و مهم است که متاسفانه در 20 سال گذشته با آن روبه رو بوده ایم.
وی با اشاره به اینکه باید از فناوری هسته ای برای پیشرفتت و تو سعه کشور استفاده کرد،افزود: هم اکنون در زمینه پیشرفت مسائل هسته ای از نظر علمی ایران در ردیف کشورهای پیشرفته قرار دارد و این فناوری محصول خون شهدای دانشمند هسته ای کشور است.
وی همچنین با اشاره به قدمت و تاریخ شهرستان نطنز یاد آور شد: این شهر مردمانی غیور ،صبور،هوشمند و دلاور دارد.
20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای نامگذاری شده است و هر سال به این مناسبت مراسم با شکوهی توسط مردم شهرستان نطنز که سایت هسته ای شهید احمدی روشن در حاشیه آن قرار دارد برگزار می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.