5 نماینده لیست امید به وزیر اطلاعات به دلیل بازداشت مدیران 12 کانال تلگرامی اصلاح طلب تذکر دادند.

به گزارش جماران، در آخرین دقایق جلسه علنی امروز- سه شنبه، 15 فروردین- هنگام قرائت تذکرهای کتبی، تذکر جمعی از نمایندگان تهران به وزیر اطلاعات قرائت شد.

علی مطهری، مصطفی کواکبیان، محمود صادقی، غلامرضا حیدری و علیرضا رحیمی، 5 نماینده ای بودند که در قالب تذکر کتبی از وزیر اطلاعات سئوال کرده بودند: چرا 12 کانال تلگرامی پرمخاطب در روزهای آخر سال 95 مسدود و مدیران آن ها بازداشت شدند؟

لازم به ذکر است که محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید نیز امروز در گفتگویی در رابطه با دستگیری مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح طلب، گفته است: اتفاق‌هایی که در هفته آخر اسفندماه سال گذشته در راستای بازداشت چند نفر ادمین کانال‌های تلگرامی افتاد، درست نبود و بهتر بود که هرگز این اتفاق‌ها نمی‌افتاد.

اما در کنار این تذکرهای کتبی، مجلس حاشیه‌های دیگری نیز داشت. حضور کمرنگ نمایندگان در رأی دادن، نکته‌ای بود که موجب گلایه مسعود پزشکیان که ریاست مجلس را برعهده داشت، شد.

مسعود پزشکیان که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، پس از آنکه به طور مکرر از نمایندگان خواست تا در رأی‌گیری برای پیشنهادات مربوط به لایحه هوای پاک شرکت کنند، پس از تصویب نشدن پیشنهادات، اظهار داشت: حدود ۱۰۰ ثانیه صبر کردیم اما باز هم ۵۴ نفر از نمایندگان رأی ندادند؛ واقعاً جای تأسف است!

وی با یادآوری موارد دیگری از عدم مشارکت نمایندگان در رأی‌گیری و سرگرم بودن آنها در گوشه و کنار مجلس گفت: این کار اصلاً درست نیست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 604164
  • منبع: خبرآنلاین
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.