دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت که این حزب از آغاز فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی 'جمنا' آن را پذیرفته و از آن حمایت می کند.

به گزارش جماران، محمدنبی حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بوشهر افزود: حزب موتلفه اسلامی معتقد است که اصولگرایان باید در داخل دایره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور پیدا کنند و برای انتخابات ریاست جمهوری به یک کاندیدای واحد برسند.
وی بیان کرد: در این ارتباط از آغاز سال گذشته نشست های متعددی در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری در حزب موتلفه اسلامی برگزار شده است.
حبیبی یادآور شد: در آذرماه سال گذشته سید مصطفی میرسلیم به عنوان نامزد حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد که ویژگی های وی نیز در رسانه های مختلفی مورد تشریح قرار گرفت.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز تاکنون 50 نامزد برای انتخابات معرفی کرده است که با برگزاری انتخابات داخلی در پنجم اسفند سال 95 این شمار به 14 نفر رسید و با تعاملی که در پیش گرفته می شود از بین این 14 نفر یک نفر به عنوان نامزد نهایی انتخاب خواهد شد.
وی با اشاره به ضرورت تلاش برای شکسته نشدن آرا اصولگرایان تاکید کرد: جریان اصول ‌گرایی و نیروهای مردمی در صورت اتحاد می توانند به یک جریان کارساز و مفید در انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شوند.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.