معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: در مجموع 7 هزار و 519 نفر تا امروز(صبح یکشنبه) به عنوان نامزد پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح این استان ثبت نام کرده اند.

به گزارش جماران، سیدشهاب الدین چاوشی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد چهار هزار و 411 نامزد در حوزه شهری و سه هزار و 108 نفر در حوزه روستایی داوطلب انتخابات شوراها شده اند. 
وی اظهار کرد: از مجموع نامزدهای ثبت نام کرده انتخابات شوراها در سطح استان تهران 897 نفر زن و 6 هزار و 622 نفر نیز مرد هستند. 
رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: همچنین از مجموع داوطلبان نام نویسی شده شوراهای شهری استان تهران 656 نفر زن و 3 هزار و 755 نفر مرد و شوراهای روستایی استان نیز 241 نامزد زن و 2 هزار و 867 نامزد نیز مردم هستند. 
معاون استاندار تهران گفت: 6 هزار و 200 صندوق اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کل استان پیش بینی شده که بخش اعظم آن را برای حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات منظور شده است. 
چاوشی افزود: شوراهای اسلامی 19 شهر استان تهران دارای کرسی های هفت الی 9 نفره هستند که پنجمین دوره انتخابات شوراها دراین شهرها به صورت الکترنیکی برگزار می شود. 
رئیس ستاد انتخابات استان تهر اظهار کرد: از تمام کسانی که واجد شرایط و علاقمند به نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان تهران هستند دعوت می کنیم تا ساعت 24 امشب که آخرین مهلت ثبت نام داوطلبین عضویت در شوراها اعلام شده ثبت نام خود را به انجام دهند. 
به گزارش ایرنا، طی شش روز گذشته(تا ساعت20:30 دقیقه شنبه) یک هزار و 989 نامزد برای عضویت در پنجمین دوره شورای اسلامی تهران، ری و تجریش نام نویسی کرده اند. 
کار ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی از روز یکشنبه(30 اسفند) آغاز شده و تا یکشنبه(6 فروردین) ادامه دارد. 
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.