رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که این کشور به ۵۲ کشور دیگر تجهیزات و تسلیحات نظامی می فروشد و از صادرات تسلیحات نظامی در آمدی بالغ بر ۵۰ میلیارد دلار دارد.

به گزارش جماران، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که روسیه تسلیحات و تجهیزات نظامی خود را به ۵۲ کشور صادر می کند و حجم صادرات نظامی این کشور در مجموع بالغ بر ۵۰۰ میلیارد دلار است.

پوتین در نشست کمیسیون همکاری های نظامی و فنی روسیه، با اشاره به تقاضای فزاینده برای تسلیحات ساخت روسیه در بازار جهانی گفت: در حال حاضر تسلیحات و تجهیزات نظامی خود را به ۵۲ کشور صادر می کنیم.

وی تاکید کرد که روسیه در سال گذشته ۱۸ قرارداد در عرصه همکاری های نظامی و فنی امضا کرده است و این قراردادها در مجموع به ارزش ۹.۵ میلیارد دلار است، و گفت که حجم صادرات نظامی ما به میزان ۵۰ میلیارد دلار رسیده است.

وی در ادامه افزود که به خاطر این درخواست ها ما قصد داریم به تلاش برای افزایش حضور روسیه در بازار جهانی تسلیحات و تجهیزات نظامی ادامه دهیم. همچنین تلاش های خود را برای توسعه جغرافیای صادراتی، افزایش تعداد اقلام نظامی و بهبود مشخصات فنی تسلیحات و تجهیزات نظامی بومی افزایش دهیم. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.