ساعتی قبل یک فروند بوئینگ ام دی شرکت هواپیمایی کاسپین مجبور به فرود اضطراری در باند فرودگاه عسلویه شد؛ فرودی که طبق اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بدون هیچ مشکلی انجام گرفته و به هیچ کس صدمه‌ای وارد نشده است.

به گزارش جماران، رضا جعفرزاده درباره چگونگی این اتفاق توضیح داد: ساعت ۱۸:۳۰ امروز هواپیمای بوئینگ شرکت کاسپین که قصد داشت عسلویه را به مقصد تهران ترک کند به دلیل نقص فنی و نیاز به بررسی هواپیما، پرواز خود را با تأخیر انجام داد.

به گفته وی، پس از آن که بررسی‌های ابتدایی روی این هواپیما صورت گرفت، کادر هواپیما تصمیم گرفت برای بررسی کامل ایمنی، پرواز هواپیما به مقصد تهران را بدون مسافر انجام دهد تا پس از رسیدن به فرودگاه مهرآباد شرایط برای بررسی دقیق‌تر علت نقص فنی و برطرف شدن آن مهیا شود زیرا امکانات موجود در فرودگاه مهرآباد بهتر از فرودگاه عسلویه است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان این که چند دقیقه پس از آغاز پرواز، خلبان اعلام کرد که به دلیل نقص فنی باید در فروگاه عسلویه فرود اضطراری صورت گیرد، توضیح داد: با فراهم شدن شرایط از سوی مسئولان فرودگاه و کادر پرواز خوشبختانه این هواپیما در ساعت ۱۹:۴۵ به زمین نشست و تمام کادر حاضر در هواپیما نیز در سلامت کامل به سر می‌برند.

جعفرزاده اضافه کرد: تیمی از کارشناسان سازمان هواپیمایی کشور به زودی عازم عسلویه خواهند شد تا علت دقیق این اتفاق و جوانب مختلف آن را بررسی کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.