معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: زمانی که مدیران از اقدامات دولت در سطح ملی و اقدامات خود در سطح استانی به مردم گزارش ندهند، برخی بر اساس غرض شخصی و به دروغ دست به تخریب می‌زنند.

به گزارش جماران، فتح الله حقیقی در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی استان البرز که پنجشنبه(19 اسفند) در استانداری البرز برگزار شد با اشاره به الزام مدیران به اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته در شورای اطلاع رسانی استان گفت: انتظار ما این است که مدیران هم اقدامات دولت در سطح ملی و هم اقدمات خود در سطح استانی را به مردم گزارش دهند.

حقیقی افزود: باید از خودمان بپرسیم که چقدر از اقدامات دولت به خصوص پس از برجام را گزارش داده‌ایم، از افزایش تولید نفت، از برداشت گاز در میدان مشترک پارس جنوبی، از کاهش تورم، رشد اقتصادی و بهبود تراز تجاری کشاورزی و ایجاد 700 هزار شغل در سال. قبل از برداشته شدن تحریم‌ها صادرات نفت ما کمتر از یک میلیون بشکه در روز بود اما در حال حاضر این میزان به دو میلیون و 800 هزار بشکه رسیده است، این دستاورد کمی نیست که بتوان از آن صرف نظر کرد.

وی به افزایش 108 درصدی برداشت گاز از میدان مشترک پارس جنوبی اشاره و خاطرنشان کرد: در سال 92 سهم برداشت ما از این میدان 240 میلیون مترمکعب بود اما الان به 500 میلیون مترمکعب در روز رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: چرا نباید به اطلاع مردم برسانیم که دولت تدبیر و امید هزینه‌های درمانی را برای شهرنشینان به هفت درصد و برای روستاییان به سه درصد رسانده است.

این معاون استاندار البرز با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان البرز تصریح کرد: چقدر از دستاوردهای سفر رئیس جمهور را برای مردم توضیح داده‌ایم؛ در سفری که چهار برابر بودجه استان اعتبار تخصیص داده شد. آیا به مردم گفته‌ایم که سفر رئیس جمهور قرار است چه مشکلاتی از استان را حل کند و چقدر از اجرایی شدن مصوبات این سفر گزارش داده‌ایم.

وی به یکی از تصمیمات مهمی که در سفر رئیس جمهور برای استان البرز اتخاذ شد، اشاره و تصریح کرد: حفظ باغ سیب مهر شهر از اهمیت زیادی برخوردار است و تصمیمی استراتژیک برای محیط زیست استان محسوب می‌شود، این تصمیم در سفر رئیس جمهور و توسط ایشان برای البرز گرفته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ادامه داد: ما باید به اطلاع مردم برسانیم که با وجود مشکلات مالی که گریبانگیر دولت است، پروژه‌های دهه فجر امسال استان البرز نسبت به سال گذشته از لحاظ اعتباری 83 درصد افزایش داشته است.

حقیقی خطاب به مدیران و رسانه‌های استان البرز گفت: این اقدمات را گزارش دهید تا مردم بدانند دولت چه کاری انجام داده است، چرا مردم نباید بدانند که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در البرز 540 واحد تولیدی غیر فعال و نیمه فعال احیا شده و در نتیجه آن 10 هزار شغل تثبیت شده است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که از این اقدامات به مردم گزارش دهیم اعتماد مردم جلب می‌شود اما زمانی که از آن صحبت نکنیم عده‌ای که فکر می‌کنند مشکلات کشور فقط با تخریب این دولت حل می‌شود  وبا بغض و کینه و غرض سیاسی دست به تخریب می‌زنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در ادامه و در واکنش به انتشار لیست هزینه‌های سفر رئیس جمهور به البرز و بازخورد آن در رسانه‌های خارج از کشور گفت: عده‌ای بدون تحقیق رقم سازی می‌کنند و این رقم‌ها را به رسانه‌های بیگانه می‌رسانند و بعد هم با افتخار فیلم آن را منتشر می‌کنند. حرف‌هایی بزنید که پذیرفته شود، چطور ممکن است 34 هزار نفر در جریان سفر یک روزه رئیس جمهور به استان ناهار خورده باشند.

وی افزود: یا اینکه گفته می‌شود برای جایگاه سخنرانی 74 میلیون و 900 هزار تومان هزینه شده است، جایگاهی که در زمان رئیس جمهور سابق ایجاد شده و ما فقط آن را رنگ کردیم، در کجای این کشور هزینه رنگ‌آمیزی یک جایگاه به 74 میلیون و 900 هزار تومان می‌رسد، چه کسی این را می‌پذیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: یا گفته شده برای گروه سرود استقبال 30 میلیون تومان هزینه شده است، واقعیت این است که ما برای این گروه دو میلیون تومان هزینه کردیم، چرا این اقدامات را با بغض سیاسی انجام می‌دهید؟ آیا فکر می‌کنید این اقدامات در راستای وحدت است، اینکه این موضوعات را به رسانه‌های بیگانه برسانید و با افتخار بازخورد آن را پخش کنید به وحدت کمک می‌کند؟ اگر دیگران چنین اقداماتی را انجام دهند آن را وحدت آفرین می‌دانید؟


حقیقی تاکید کرد: در هر حال یقین بدانید که با اقتدار تمام قانون اجرا و انتخابات برگزار می‌شود و این تحرکات نیز هیچ مساله‌ای برای دولت ایجاد نخواهد کرد. مردم بسیار باهوش هستند و باید عملکرد دولت را به آنان گزارش دهیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.