دکتر ولایتی در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی که عصر روز چهارشنبه 18 اسفندماه برگزار شد در جریان بررسی بودجه پیشنهادی این دانشگاه قرار گرفت و با اشاره به عدم افزایش شهریه ثابت دانشجویان سال های قبل، این موضوع را یکی از نقاط مثبت بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در سال آینده برشمرد.

به گزارش جماران، رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه  افزود: در اهداف بلندمدت دانشگاه آزاد اسلامی در نظر داریم شرایط به گونه ای فراهم شود که استفاده از امکانات این دانشگاه برای تمامی اقشار جامعه فراهم شود و خانواده ها با هر سطح اقتصادی، بتوانند بدون متحمل شدن فشار مالی، در این دانشگاه تحصیل کرده و از امکانات آن بهره مند شوند.
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به افزایش درآمدهای غیر شهریه ای این دانشگاه در بودجه سال آینده، اظهار داشت: اعضای هیات امنا باید مشوق و حامی رشد و افزایش درآمدهای غیر شهریه ای باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود پیشنهاد کرد فاصله برگزاری جلسات هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک‌تر شود تا مطالبات اعضای هیات امنا مورد بررسی قرار گرفته و در راستای تحقق آنها اقدام شود.
دکتر ولایتی پیش از این نیز با روسای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.