نتایج نظر سنجی های مشترک نشریه «یو اس ای تودی» و دانشگاه «سافوک» نشان می دهد استفاده مستمر ترامپ از پیام های توییتری و تند خویی های او در برخورد با مسائل مختلف از عوامل عمده افزایش پیدا نکردن محبوبیتش در میان مردم آمریکا است.

به گزارش جماران، نشریه یو اس ای تودی و مرکز پژوهش های دانشگاه سافوک با انتشار نتایج یک نظر سنجی جدیدنوشته اند، در حالی که بطور سنتی محبوبیت رئیسان جمهوری آمریکا در ماه های اول تصدی آن ها رو به افزایش می گذارد این موضوع در مورد ترامپ مصداق نداشته و او همچنان در پایین ترین حد محبوبیت نسبت به سایر رئیسان جمهوری این کشور قرار دارد.
نتایج نظر سنجی های مشترک این 2 موسسه نشان می دهد که ترامپ با وجود اثرات مثبتی که نطقش در کنگره آمریکا در میان مردم داشته اما پس از این سخنرانی قادر به جلب اعتماد بیشتر مردم آمریکا نشده و محبوبیت او تقریبا در همان سطحی است که در زمان ورود به کاخ سفید از آن برخوردار بوده است.
این نظر سنجی نشان می دهد که تقریبا 66 درصد از مردم آمریکا خلق و خوی تند ترامپ در برخورد با تحولات و مسائل جاری کشور را بزرگترین ضعف او و عامل بی اعتمادی مردم می دانند و همین درصد از شرکت کنندگان روی آوردن مستمر ترامپ به توییتر برای انتقال پیام های خود را ضعف جدی و مهمی در او می شناسند.
بر اساس همین نظر سنجی به رغم خصوصیات منفی ترامپ از نظر مردم امریکا، 46 درصد از آن ها شرایط جاری این کشور در زمان ترامپ را بهتر می دانند و 43 درصد معتقدند که این شرایط در قیاس با گذشته روبه انحطاط گذاشته است.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.