مدیرعامل آسان پرداخت اعلام کرد که به زودی و با تکمیل پروسه فروش بیمه نامه شخص ثالث از طریق اپلیکیشن و USSD، این خدمت به صورت گسترده اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش جماران، حامد منصوری مدیرعامل شرکت با بیان اینکه فروش بیمه‌نامه شخص ثالث از طریق موبایل می‌تواند تحول مهمی در زمینه فروش بیمه باشد، اظهار کرد: برای فروش این بیمه‌نامه، روندی باید طی می‌شد که خوشبختانه به سرانجام رسیده و به زودی در این باره اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

منصوری با بیان اینکه پیش از این بیمه‌نامه حوادث انفرادی و آتش‌سوزی از طریق این سامانه به فروش رسیده است، گفت: در برخی روزها تا یک هزار فقره بیمه‌نامه نیز با سامانه آسان پرداخت فروخته شده، اما این عدد قابل توجه نیست؛ در حالی که اگر فروش بیمه‌نامه شخص ثالث از این طریق عملیاتی شود، می‌تواند به شدت مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همکاری آسان پرداخت فقط به شرکت بیمه سینا محدود می‌شود یا خیر، گفت: ممکن است با شرکت‌های دیگری نیز در این باره همکاری خود را آغاز کنیم.

مدیرعامل آسان پرداخت در ادامه با اشاره به موفقیت‌های این شرکت در سال ۱۳۹۵ که در زمینه عرضه سهام در بورس، کسب رتبه‌های برتر در رده بندی شرکت‌ها و کسب سهم بازار مناسب، گفت: آسان پرداخت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقداماتی بسیار مطلوبی انجام داد، اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بودجه در نظر گرفته شده برای این کار در سال آینده به دو برابر افزایش می‌یابد.

منصوری همچنین اعلام کرد که آسان پرداخت در سال آینده به دنبال نوآوری جدیدی است؛ اقدامی که شاید ربطی به PSP نداشته باشد، ولی حتما در راستای آسان کردن کار مردم است.

وی در ادامه با بیان این که تاکنون اپلیکیشن آسان پرداخت پنج میلیون بار دانلود شده و ۲٫۵ میلیون کاربر فعال دارد، اظهارکرد: به اعتقاد ما این تعداد کم است و باید اقداماتی برای تشویق مردم به استفاده از آن انجام شود.

مدیرعامل آسان پرداخت با بیان اینکه هم‌اکنون USSD رقیب اپلیکیشن است، گفت: ماهیانه حدود ۱۲ میلیون نفر از کد دستوری آسان پرداخت استفاده می‌کنند.

به گفته او، محدودیت‌های ایجاد شده در استفاده از کدهای دستوری مشکلی جدی در روند استفاده کاربران ایجاد نکرده و اقدامات انجام شده از سوی بانک مرکزی و شاپرک فقط در راستای امن‌تر کردن این روش پرداخت بوده است، بنابراین USSD هیچ وقت بسته نمی‌شود و فقط روند کار آن تغییر کرده است.

منصوری تاکید کرد که جسارت و هوشمندی، رمز موفقیت آسان پرداخت است و این روند باز هم در این شرکت ادامه می‌یابد.

او همچنین با تاکید دوباره بر این که همه اقدامات این سامانه تحت نظارت و کنترل بانک مرکزی و شاپرک انجام می‌شود، گفت: ما همه استانداردهای شاپرک را رعایت می‌کنیم، ضمن این که کاربران به خوبی می‌توانند تفاوت‌های اپلیکیشن ما را با سایر اپلیکیشن‌ها مقایسه کنند.

مدیرعامل آسان پرداخت با اعلام اینکه این سامانه به فکر ارائه روشی برای دریافت مبالغ خیریه از سوی افراد ساکن خارج از ایران است، گفت: ما اکنون مبالغ قابل توجهی را از طریق اپلیکیشن و کد دستوری به حساب خیریه‌ها واریز می‌کنیم، اما کاربران خارج از کشور برای واریز این مبالغ دچار مشکل هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.