نایب رئیس مجلس شورای اسلامی رویکرد صداوسیما در رابطه با مصوبه مجلس درخصوص میزان دریافتی مدیران را «غیرمنصفانه» توصیف کرد.

به گزارش جماران، علی مطهری  درباره رویکرد اخیر صداوسیما علیه مصوبه مجلس در خصوص حقوق‌های مدیران، گفت: با وجود آنکه شورای نگهبان در این ماجرا نقش داشت اما بخش خبری ساعت 21 دیشب هیچ اشاره‌ای به نقش شورای نگهبان در این موضوع نکرد؛ درحالی که نقش شورای نگهبان در این موضوع در صحبت‌های آقای لاریجانی هم مورد اشاره قرار گرفت و من نیز در پاسخ به یک تذکر در صحن علنی دیروز این موضوع را مطرح کردم؛ لذا این رویکرد رسانه ملی منصفانه نیست چراکه باید می‌گفتند مصوبه قبلی مجلس مبلغ پایین‌تری بود اما به دلیل رفع ایراد شورای نگهبان ناچار شد مصوبه جدیدی صادر کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: نظر اولیه مجلس درخصوص تعیین سقف حقوق‌های مدیران چیز دیگری بود که رسانه ملی این موضوع را خوب روشن نکرد در حالی که این رسانه باید با انصاف به مسائل نگاه کند.

نایب دوم رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: رسانه ملی باید بی‌طرف باشد و آنچه که واقع می‌شود را به اطلاع مردم رسانده و پیش داوری نکند و هیچ تعصبی نسبت به گروه‌های سیاسی نداشته باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 585440
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.