سخنگوی شورای شهر قم با اشاره به مصوبه شورای شهر در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی برای سال ۹۶، گفت: مصوبه شورا این بود که برای سال ۹۶، میانگین ۱۳ درصد افزایش نرخ کرایه نسبت به سال ۹۵ داشته باشیم.

به گزارش جماران، عباس ذاکریان در حاشیه دویست و بیست و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مصوبه شورای شهر در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی برای سال 96، اظهار داشت: این مصوبه که در جلسات قبل به تصویب رسیده و به فرمانداری ارسال‌شده بود، توسط هیئت تطبیق مصوبات شورا برای اصلاح به شورا عودت داده‌ شده بود.

به گزارش سخنگوی شورای شهر قم افزود: با توجه به اینکه طبق بند 27 ماده 71  قانون شوراها بحث تصمیم نرخ کرایه وسایل درون‌شهری جز اختیارات انحصاری شوراهاست، از همین رو بر این مصوبه اصرار شد.

وی با اشاره به مصوبات بعدی شورا گفت: یکی دیگر از مصوبات، در مورد اجرای 100 سازه تبلیغاتی بود که بر اساس اختیارات شهرداری، هیئت تطبیق این مصوبه را برگردانده بود، و نظر هیئت تطبیق در شورا پذیرفته شد.

ذاکریان افزود: از دیگر مصوبات شورا مساعدت به برگزاری اردوی راهیان نور در پایان سال بود که مقرر شد 110 میلیون تومان به سپاه علی بن ابیطالب(ع) برای این اردوی فرهنگی اختصاص یابد.

سخنگوی شورای شهر قم از دیگر مصوبات شورا را مساعدت به سازمان‌های مردم‌نهاد و مراکز فرهنگی تحت نظر اداره ارشاد بیان کرد و گفت: بر اساس این مصوبه مقرر شد 300 میلیون تومان به این مراکز و سازمان‌های مردم‌نهاد مساعدت شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان جلسه نیز اصلاحیه بودجه سازمان‌های میادین، کشتارگاه‌ها، آرامستان‌ها و آتش‌نشانی مطرح و به تصویب رسید، همچنین در این جلسه مجموعاً با املاک و استفساریه 11 مصوبه مطرح شد.

ذاکریان با اشاره به مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی برای سال 96، گفت: مصوبه شورا این بود که برای سال 96، میانگین 13 درصد افزایش نرخ کرایه نسبت به سال 95 داشته باشیم ازاین‌رو این لایحه به تصویب شورا رسید و در صورت طی مراحل قانونی از ابتدای سال 96 این افزایش قابل‌اجرا خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.