فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در اعتراض به سخنان کریمی قدوسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد به رئیس مجلس نامه نوشت.

به گزارش جماران، در نامه فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی به رئیس مجلس آمده است؛

به استحضار می‌رساند در مورخ 13/ 12/ 95 آقای جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه ضمن صحبت و سخنرانی بدترین تهمت‌ها و توهین‌ها را به بزرگان دین، خلفای راشدین و مقام اهل سنت اظهار کرده‌اند.

این درحالی است که رهبر معظم انقلاب بارها به جد همگان را به حفظ وحدت دعوت نموده و بیان کرده‌اند هر حنجره‌ای که از آن کلام تفرقه و نفاق میان شیعه و سنی خارج شود حنجره شیطان است؛ آیا جای سوال نیست نماینده‌ای که خود را ولایت‌مدار و پیروی رهبری می‌داند چنین تفرقه‌افکنانه اسباب اختلاف و چند دستگی در جامعه اسلامی را که حاصل خون هزاران شهید است به وجود آورد.

لذا از حضرتعالی به عنوان مدافع جایگاه مجلس و ریاست خانه ملت درخواست داریم با عنایت به اینکه اقدام ایشان خارج از حیطه وظایف نمایندگی بوده و موجبات نارضایتی، اختلاف، تفرقه‌افکنی و حتی ناامنی اجتماعی را سبب می‌شود هر چه سریعتر نسبت به عملکرد وی در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اقدام و برخورد لازم را مبذول داشته باشید و اینجانبان و مردم شریف ایران را از روند پیگیری و برخورد با نام برده مطلع فرمائید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.