مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد – تهران شرکت 'لود کاسپین 041' که قرار بود ساعت 16 و 50 دقیقه عصر جمعه از فرودگاه مشهد انجام شود، لغو شد و مسافران آن با پروازهای دیگر شرکت ها به تهران فرستاده شدند.

به گزارش جماران، حسن جعفری جمعه شب  افزود: علت لغو پرواز مزبور شکسته شدن شیشه کابین خلبان (کاکپیت) بود که بلافاصله بعد از لغو پرواز، با حضور مدیرکل فرودگاه های استان در محل، هماهنگی و اقدام لازم برای انتقال مسافران با پروازهای دیگر انجام گرفت. 
وی بیان کرد: مسافران پرواز لغو شده 135 نفر بودند که 10 تن از سفر منصرف شدند و بقیه در ساعات 18 و 35، 18 و 50، 19 و 10، 20 و 20 دقیقه با پرواز شرکت های تابان، آتا، اپراتور، آسمان و کاسپین راهی تهران شدند. 
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های خراسان رضوی با اظهار گلایه از برخی رسانه ها در انتشار خبر ابطال پرواز امروز مشهد – تهران، گفت: متاسفانه برخی رسانه ها بدون کسب اطلاع از این اداره کل، خبر را به نحوی انتشار دادند تا مدیرکل فرودگاه های استان را زیر سئوال ببرند. 
به گزارش ایرنا، فرودگاه بین المللی شهیدهاشمی نژاد مشهد دومین فرودگاه پرتردد کشور بعد از مهرآباد تهران است که در شرایط عادی روزانه 180 پرواز در آن انجام می شود که این رقم در ایام اوج مسافرت ها به 260 پرواز می رسد. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.