دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه نظر خود را در مورد نامزد احزار پست ریاست کمیته ملی دمکرات ها ابراز کرد و به نوعی وی را مورد تمجید قرار داد.

به گزارش جماران، ترامپ توییت کرد: می خواهم بگویم که کیت الیسون که برای هدایت کمیته ملی دمکرات ها رقابت می کند، فردی است که برد من را خیلی زود پیش بینی کرده بود. 
الیسون نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، از نامزدهای اصلی ریاست بر کمیته مزبور است و تام پرز وزیر سابق کار آمریکا رقیب مهم وی به شمار می رود. 
الیسون جولای 2015 در شبکه 'ای بی سی نیوز' به دمکرات ها هشدار داد که ترامپ را جدی بگیرند.
رهبران دمکرات آمریکا قبل از انتخابات ریاست جمهوری این کشور تصور می کردند با پیروزی هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات، وی رئیس کمیته ملی را تعیین می کند، اما اکنون باید برای تعیین رئیس کمیته، انتخابات برگزار شود. 
انتخاب رئیس کمیته ملی دمکرات های آمریکا در جریان جلسه زمستانه این کمیته که قرار است روز پنجشنبه در آتلانتا آغاز شود، انجام می شود. براساس این گزارش، ترامپ در ادامه توییت های خود از موزه ملی سیاهپوستان آمریکا تعریف و تمجید کرد و نوشت: بازدید من از موزه ملی تاریخ و فرهنگ 'اسمیت سونیان' بسیار لذت بخش بود و افراد فوق العاده ای به کار بزرگی در این مکان مشغول هستند.
وی روز سه شنبه پس از بازدید از موزه ملی تاریخ و فرهنگ آمریکایی های آفریقایی تبار در واشنگتن گفت: این بازدید، یادآور معناداری بود در این زمینه که چرا باید با تعصب، نابردباری و تنفر مقابله کنیم. 
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.