قائم مقام وزیر کشور گفت: دولت صحبت‌های منتقدان را می‌شنود و از نظرات و نقدهای آنها برای بهبود رویه‌ها استفاده می‌کند امامشی تخریبی هیچ وقت برای تخریب‌کننده عاقبت‌بخیری نداشته است.

محمدحسین مقیمی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون وزارت کشور گزارشی را به شورای نگهبان و مرجع قضایی درباره تخلف ها و تخریب های انتخاباتی داده است؟، گفت: درحال حاضر تخریبی نیست، اینکه عده ای عملکرد دولت را نقد می کنند اتفاقی طبیعی است. البته تخریب کنندگان معدودی نیز هستند اما از اقدامات شان نتیجه عکس می گیرند.

وی ادامه داد: منتقدان هدف شان اصلاح برنامه ها، فرایندها و عملکردهاست بنابراین دولت صحبت های منتقدان را می شنود و از نظرات و نقدهای آنها برای بهبود رویه ها استفاده می کند اما تخریب هیچ وقت برای تخریب کننده عاقبت بخیری نداشته است. در واقع تخریب کنندگان دولت با هدف اثبات خودشان این کارها را انجام می دهند اما مردم متوجه هستند.

مقیمی درباره صحبت وزارت کشور با شهرداری تهران برای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردهای شهری در ایام انتخابات گفت: هنوز تا انتخابات زمان زیادی مانده است اما در مجموع برای این مسئله نیز در موعد خودش برنامه ریزی می شود. ضمن آنکه طبق قانون شهرداری ها محل هایی را برای تبلیغات عموم نامزدها درنظر می گیرد.

این مقام دولتی درباره تلاش برخی برای امنیتی جلوه دادن فضای انتخابات 29 اردیبهشت 96 و تأثیر آن بر میزان مشارکت مردم گفت: همیشه در ایام انتخابات کسانی که با انقلاب سر ناسازگاری دارند این حرف ها را می زنند. اینها بیشتر از بلندگوهای خارجی یاد می گیرند که چه بگویند، در واقع حرف های آنها را تکرار می کنند.

وی افزود: در 29 اردیبهشت سال آینده انتخابات را به خوبی برگزار خواهیم کرد مردم هم پای صندوق های رأی خواهند آمد. به عبارت بهتر همان طور که دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را سال 94 در آرامش و امنیت کامل و با حضور حداکثری مردم برگزار کردیم انشاءالله شرایط برای برگزاری انتخابات پیش رو نیز همانگونه خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 575861
  • منبع: خبرآنلاین
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.