دبیر فرهنگی ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین گفت:کتاب «فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی» به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در آیین اختتامیه ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین رونمایی می شود.

به گزارش جماران، حجت الاسلام میثم امرودی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت و حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین در دبیرستان دخترانه شهدای فلسطین منطقه11شهر تهران با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در روزهای سه شنبه وچهارشنبه ( سوم و چهارم اسفندماه) افزود:در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی از یکصد اثر هنری با موضوع حمایت از مردم فلسطین و عملکرد و رویکرد مردم ایران در حمایت از مردم فلسطین برپا می شود.
وی گفت: در بخشی از این نمایشگاه تعدادی از نقاشان و مشاهیر کشور به صورت زنده آثاری را با موضوع حمایت از مردم فلسطین تولید می کنند.
دبیر فرهنگی ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین نمایش و ارائه بیش از یک صد اثر در حوزه تاریخچه فلسطین، تاریخچه اشغال و حق بازگشت و قوانین و مقرراتی در این حوزه را از دیگر بخش های جنبی ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین عنوان کرد.
امرودی گفت: همایش شعر فلسطین با عنوان «همه برای فلسطین» در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با حضور شعرای برجسته و چند کشور اروپایی و آفریقایی و آسیایی و همچنین سایر کشورهای مدعو برگزار شد و شاعران همنوایی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند.
وی اظهار کرد: روز پنجشنبه(پنجم اسفندماه) نیز گردهمایی با حضور تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد حامی مقاومت فلسطین سراسر جهان در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود تا هم گویشی و وحدت کلمه در رابطه با نوع عملکردشان را در آینده فلسطین ترسیم کنند.
دبیر فرهنگی ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین با اشاره به استقبال از ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین گفت: با توجه به وضعیت حاضر در جهان و رویکردهای رژیم صهیونیستی و ریاست جمهوری آمریکا، بیش از حد انتظار از این کنفرانس استقبال شده است.
امرودی افزود: من معتقدم سخنرانی رهبر معظم انقلاب بعد از سخنرانی ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، 2 سخنرانی سیدحسن نصرالله و راهپیمایی ملت ایران در 22بهمن ماه تکمیل کننده این جریان در حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با آمریکا است.
وی گفت: ما معتقدیم تنها راه نجات و خروج مردم فلسطین از این وضعیت مقاومت است و این آموزه برگرفته از نهضت امام خمینی(ره) و قیام حضرت امام خمینی(ره) بوده است.
علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این آیین با اشاره به تشابه انقلاب اسلامی ایران با انتفاضه ملت فلسطین و مبارزه با استکبار و ظلم و ستم اظهار کرد: قیام سنگ مردم فلسطین در مقابل ظلم و ستم استکبار و رژیم نژادپرست اسرائیل قرار گرفته است.
وی با تاکید بر حمایت دانش آموزان از انتفاضه مردم فلسطین گفت: این حمایت ها تا محو نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل ادامه خواهد داشت.
آیین گرامیداشت و حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین روز سه شنبه همزمان با ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین با حضور آیت الله محمدحسن اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، حجت الاسلام میثم امرودی دبیر فرهنگی ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین، علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، جواد نظریان مدیر منطقه 11آموزش و پرورش شهر تهران در دبیرستان دخترانه شهدای فلسطین منطقه11شهر تهران برگزار شد. 
ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین روز سه شنبه(سوم اسفندماه) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، روسای سه قوه و شخصیت های برجسته جهان اسلام با شعار «همه باهم در حمایت از فلسطین» در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی گشایش یافت. 
این کنفرانس بین المللی تا عصر چهارشنبه ادامه دارد و با سخنرانی رییس جمهوری و انتشار بیانیه ای پایان می یابد. 
بیش از 80 هیات و 700 میهمان خارجی در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین شرکت دارند، روز پنجشنبه نیز نشستی با سازمان های مردم نهاد و نهادهای غیردولتی حامی مقاومت فلسطین در محل اجلاس سران برگزار می شود. 
 
 
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.