دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه با تاکید بر اینکه اوضاع دولتش خوب پیش می رود، نوک پیکان انتقادهای خود را به سمت رسانه ها و باراک اوباما سلف خود نشانه گرفت.

به گزارش جماران، وی در حساب توییتر خود نوشت: خط فکری رسانه های (دروغ پرداز) را باور نکنید. کاخ سفید خیلی خوب اداره می شود. من افتضاحی را به ارث بردم و در حال سر و سامان دادن به آن هستم.
این توییت به نوعی سخنان ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه را بازگو می کند. وی در کنفرانس آن روز با انتقاد از اوباما، گفت که وی افتضاحی برای رئیس جمهوری جدید آمریکا باقی گذاشته است. 
ترامپ در توییت دیگری از برنامه های این هفته کاخ سفید خبر داد و نوشت: دیدارهای بسیاری در تعطیلات آخر هفته در کاخ سفید برگزار می شود. مهمترین برنامه، سخنرانی در شهر ملبورن ایالت فلوریدا است که ساعت 17 انجام می شود. گفتنی ها زیاد است. 
انتقادهای ترامپ در حالی از رسانه ها و دولت قبلی آمریکا ادامه دارد که مایکل فلین مشاور امنیت ملی وی هفته گذشته به دلیل گمراه کردن مقام های کاخ سفید در مورد ماهیت مکالماتش با سفیر روسیه در مورد تحریم های مسکو از سمت خود استعفا کرد.
ترامپ در واکنش به این مساله، درز اطلاعاتی را که منجر به برکناری فلین شد و دیگر موارد زیانبار برای دولت خود در رسانه ها را مورد انتقاد قرار داد.
دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آبان ماه برگزار شد، از هیلاری کلینتون رقیب دمکرات خود پیشی و سکان هدایت کاخ سفید را در دست گرفت.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.