فرماندار جم استان بوشهر گفت: قطعی همه خطوط مخابراتی این شهرستان شامل تلفن ثابت، همراه و اینترنت که در پی بارندگی شدید هفته گذشته رخ داد، همچنان ادامه دارد.

به گزارش جماران، فتح الله نوروزی روز شنبه افزود: شدت بارندگی در شهرستان جم باعث شد تا از چهارشنبه شب گذشته تاکنون تمامی خطوط مخابراتی در این شهرستان قطع شود طوریکه هم اکنون تنها راه ارتباط ما در شهرستان از طریق بی سیم های سیار نیروی انتظامی انجام می گیرد. 
وی اضافه کرد: 2 شبکه فیبر نوری در حد فاصل کنگان به سه راه طاهری و یکی نیز در حد فاصل سه راه سیراف به جم قطع شده است و نیروهای متخصص در حال تعمیر و ارتباط شبکه هستند. 
نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مجموع میزان بارش سال آبی جاری در شهرستان جم تاکنون 650 میلی متر است که 550 میلی متر آن در هفته گذشته رخ داده است. 
وی اضافه کرد: با وجود شدت بارش ها در شهرستان جم اما خسارت عمده ای نداشتیم و برای اطمینان بیشتر کمیته ای با حضور بخشداران و دهیاران تشکیل شده تا در صورت گزارش هرگونه خسارت پیگیری های لازم انجام گیرد. 
فرماندار جم گفت: در هفته گذشته بیشترین میزان بارش در استان بوشهر را شهرستان جم داشته است و این باعث شده تا تمامی سدهای شهرستان آبگیری کامل شود. 
شهرستان جم در فاصله 265 کیلومتری جنوب شرق بوشهر واقع است. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.