حسین توکلی،مشاور عالی سازمان سنجش گفت : تا ساعت 8 صبح امروز (شنبه 30 بهمن ماه) تعداد 786 هزار 639 داوطلبت نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.

 

به گزارش جماران، مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۸۶ هزار نفر در آزمون سراسری سال ۹۶ شرکت کرده اند، گفت: داوطلبان تا فردا شب فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 اقدام نکرده اند؛ مهلت ثبت نام در این آزمون ساعت 24 فردا (یکشنبه اول اسفند ماه) پایان می پذیرد.
توکلی ادامه داد: به همه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 96 که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند؛ توصیه می شود در مهلت باقیمانده و حداکثر اول اسفند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و بامطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه ای منتشره در این سازمان در صورت واجد شرایط بودن با رعایت ضوابط مربوط نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد:آن دسته از داوطلبان که قبلا ثبت نام نکرده اند می توانند در صورت تمایل و حداکثر تا ساعت 24 فردا یکشنبه اول اسفند ماه 95 نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند 

** مهلت ثبت نام شرکت در آزمون ورودی دروه های ارشد تا 11 دی ماه
توکلی در ادامه با اشاره به آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دروه های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 که از روز چهارشنبه اول دی ماه 95 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده بود با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز شنبه 11 دی ماه 95 پایان پذیرفت.
وی ادامه داد: در مهلت یاد شده تعداد 759 هزار 695 داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 380 هزار نفر زن و 379 هزار 567 نفر مرد می باشند.
توکلی افزود:‌ بر اساس برنامه زمانی اعلام شده از فردا یکشنبه اول اسفند تا 3 اسفند همه داوطلبین ثبت نام کننده در این آزمون در صورت تمایل می توانند در این مهلت به سایت سازمان آموزش کشور مراجعه و ضمن مشاهده اطلاعات ثبت نامی خود در صورت ضروریت نسبت به ویرایش اطلاعات مذکور اقدام کنند. 
وی گفت: داوطلبانی که نسبت به ثبت نام برای کارشناسی ارشد آزمون ناپیوسته اقدام نکرده اند نیز می توانند در این مهلت از فردا اول اسفند تا 3 اسفند ماه 95 به سایت سازمان اموزش کشور مراجعه و با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه های منتشره در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.