نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خصمانه گفت که ماموریتی بزرگ با آمریکا برای مقابله با تهدید ایران دارد.

 

به گزارش جماران،  بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که روز چهارشنبه در کاخ سفید با دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا دیدار و گفت‌وگو کرد، در مصاحبه اختصاصی با شبکه فاکس نیوز تاکید کرد که رژیم متبوعش و آمریکا ماموریتی بزرگ برای مقابله با تهدید ایران هسته‌ای دارند.

وی همچنین گفت که تهدیدات ایران علیه اسرائیل پوششی است بر نیات آنها علیه آمریکا.

نتانیاهو افزود: آنها می خواهند موشک های (بالستیک قاره پیما) داشته باشند که به کشور شما (آمریکا) برسد. این چیزی است که اکنون روی آن کار می کنند. به یاد داشته باشید که شما شیطان بزرگ هستید. آنها (ایرانی‌ها) قصد تسلط بر جهان را دارند و به دنبال ابزارهایی برای دستیابی به این هدف هستند.

وی در ادامه اظهارات خصمانه خود بار دیگر توافق هسته ای ایران و گروه ۱+۵ را مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که اگرچه توافق می گوید ایران در حال حاضر بمبی ندارد اما پس از ۱۰ سال ۱۰۰ بمب (هسته ای) در اختیار خواهد داشت. ایران رویکرد خود را تغییر نداده است.

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به نظر می آید از موفقیت توافق هسته ای حسابی به خشم آمده است، گفت: از زمان حصول این توافق، ایران نه تنها رفتار خود را تغییر نداده است بلکه با پول هایی که از اجرای توافق هسته ای به دست آورده، تهاجمی تر رفتار می کند.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از اعراب، از این پس رژیم صهیونیستی را متحدی برای خود جهت مقابله با ایران می دانند، گفت: ما با رئیس جمهور آمریکا در حال کار روی چگونگی مقابله با این تهدید مشترک هستیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.