مسئول شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی شناسنامه انقلاب بود، گفت: فراز و نشیب زیادی مقابل آیت الله هاشمی قرار داشت، خناسان سعی در جدایی وی از انقلاب داشتند، اما او استوار ایستاد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام سیدرضا اکرمی پنجشنبه شب در مراسم چهلمین روز ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و بیست وچهارمین یادواره شهدای محمد آباد گرگان، اظهار داشت: هاشمی با امام مانوس بود، با رهبری عقد اخوت بسته بود و تا آخر بر عهدش وفادار ماند. 
وی ادامه داد: در این 40 روز بسیاری از سخنان و نیکی های آیت الله هاشمی گفته شد و خیلی ها نیز به مرور زمان گفته می شود.
حجت الاسلام اکرمی همچنین با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: شناخت شهدا و شناساندن آنها به نسل های سوم و چهارم انقلاب از کارهایی است که باید در دستور کار ما قرار گیرد. 
وی اضافه کرد: به برکت خون شهدا، رهبری امام و مقام معظم رهبری و مسوولان، امروز ایران به یک قدرت در منطقه تبدیل شده است و همه اعتراف دارند که بدون ایران نمی توانند در منطقه موفق باشند.
مسئول شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: از دیگر اهداف شهدا کسب استقلال کشور بود و ما هم باید به فکر آبرو، آزادی و آبادانی ایران باشیم و این تنها با تکیه بر توان خود محقق می شود.
وی ادامه داد: 60 درصد توسعه و ترقی کشور دست خودمان است، باید یکدل و دست در دست یکدیگر به فکر استقلال و پیشرفت کشور باشیم.
حجت الاسلام اکرمی افزود: اختلاف به معنای تقابل معنا ندارد، همه گروه ها محصول این کشور و وامدار انقلاب هستند و باید زیر یک خیمه برای اقتصاد کشور کار کنند.
وی به گلایه روز گذشته رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل اشاره کرد و گفت باید آستین ها را بالا بزنیم تا سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق شود.
مسئول شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری کردند، اگر این نسخه عملیاتی شود، اقتصاد کشور متحول خواهدشد.
این مراسم با حضور آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، آیت الله هاشمی شاهرودی نماینده مردم استان درمجلس خبرگان رهبری، طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حاج آخوند رهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بیش از 700 نفر از مردم و مسئولان استانی و شهرستان گرگان برگزار شد.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.