خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیامی همزمان با گرامیداشت چهلمین روز درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ، از مردم مازندران به خاطر نقششان در همراهی با انقلاب و نظام اسلامی و پاسداشت استوانه های انقلاب قدردانی کردند .

به گزارش جماران، این پیام را محسن هاشمی به نمایندگی از خانواده اش نوشت و پنجشنبه شب در مراسم اربعین یار دیرین امام و رهبری در بابل قرائت شد.
آئین گرامیداشت اربعین رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد ' بی سرتکیه ' بابل با حضور مردم و مسئولان برگزار شد و میزبانی این مراسم با دکتر ' سیف الرضا شهابی ' هم سلولی آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی بود.
فرزند آیت الله هاشمی در این پیام نوشت : تجلیل و تکریم نام و یاد عالم ربانی ، فقید مجاهد ، مفسر قرآن کریم ، پارسا و پرهیزگار ، انقلابی نستوه ، استوانه انقلاب اسلامی ، مرد میدان خطر ، سمبل مقامت و استقامت ، یار صالح و صادق امام راحل (قدس سره) و امین امت، فقید سعید حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در استان مازندران، شایسته تقدیر و تشکر است.
وی افزود : مردم استان مازندران، همواره در خط مقدم انقلاب و در عرصه های گوناگون انقلاب شکوهمند اسلامی، حاضر بودند و امروز خطه مازندران به وجود جمعیتی مومن، پرشور و علاقه مند به انقلاب ، سربلند و مفتخر است.
خانواده رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران مبارزه، از ایثار جان و مال دریغ نورزید و همواره در مسیر اعتلای کلمه طیبه انقلاب اسلامی ، قبل و بعد از پیروزی گام برداشت و مسئولیت های سنگینی را به دوش کشید ، نوشتند : رحلت جانسوز آن انسان بزرگ، دل ملتی را به درد آورد و فقدان ایشان را تنها فضل الهی می تواند جبران کند.
محسن هاشمی در پایان پیام نوشت : اینجانب ضمن قدردانی و سپاس صمیمانه از مردم شریف و متدین خطه شمال کشور و شهر بابل ، از زحمات برگزار کنندگان مراسم، بویژه جناب آقای دکتر سیف الرضا شهابی، تشکر می کنم و از خداوند متعال، توفیقات روز افزودن برای پیمودن راه آن عزیز سفر کرده که همانا اعتدال علوی است، مسالت می نمایم. 
مراسم اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز پنجشنبه در مناطق مختلف مازندران برگزار شد. این مراسم در ساری روز دوشنبه دوم اسفند برگزار می شود و چند شهرستان مازندران هم برگزاری مراسم اربعین رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به روز شنبه سی ام بهمن موکول کردند.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.