مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به ویژگی های رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از اعتقادات مهم مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی این بود که اگر کوچکترین خدشه ای به رهبر معظم انقلاب وارد شود، کل نظام اسلامی آسیب می بیند.

به گزارش جماران، این مطلب را حجت الاسلام مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی روز سه شنبه در مراسمی که در آستانه چهلمین روز رحلت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور خانواده معظم شهداء، مسئولان و اقشار مختلف مردم شهریار در مصلای نماز جمعه امام خمینی (ه) این شهرستان برگزار شد، بیان کرد.
وی تصریح کرد: آیت الله هاشمی با مردم بود و محبت مردم را در دل داشت و چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب در خدمت اسلام و رهبر کبیر انقلاب و پس از رحلت امام بزگوار نیز پشتیبان و حامی رهبر معظم انقلاب بود.
نماینده رئیس جمهوری در دانشگاه مذاهب اسلامی افزود: آیت الله هاشمی در هر جایگاهی که بود با ایمانی قوی، اعمالی را انجام می داد که می تواند صالح ترین اعمال محسوب شود.
حجت الاسلام مهاجری با اشاره به نقش پراهمیت آیت الله هاشمی پس از رحلت حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: بعد از درگذشت امام راحل، خداوند بر ما منت گذاشت و شخصیتی بزرگوار، شجاع و مقتدر همانند امام برای رهبری نظام و مردم انتخاب شد که به برکت هدایت و مدیریت ایشان، امروز ایران قدرتمندترین کشور منطقه است.
وی تاکید کرد که نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در تمام دوران نهضت اسلامی چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب، بی بدیل است.
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: اگر به تعداد انگشتان یک دست در کشور، دلسوز، حامی، مدافع و غمخوار سپاه و بسیج بود، بی شک یکی از آن ها مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بودند و ایشان در زمان ریاست مجلس شورای اسلامی، بیشترین تلاش را در جهت تثبیت جایگاه قانونی سپاه و بسیج به کار بست و بسیاری از مطالبی که در مورد رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته می شود با واقعیت نسبتی ندارد.
حجت الاسلام مهاجری با اشاره به انتخابات گذشته و اهمیت و جایگاه انتخابات در جمهوری اسلامی افزود: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره می گفتند که انتخابات به نظام و انقلاب تعلق دارد.
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی یادآور شد: رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره می خواست که انقلاب زنده بماند و نظام اسلامی به اهدافش برسد، آقای هاشمی که من می شناختم ورای خطوط و جناح های سیاسی بود، فراجناحی عمل می کرد و با همه گروه ها ارتباط داشت.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی همه کسانی را که دانسته یا ندانسته علیه او حرف زدند، بخشیده است و بر لزوم حفظ وحدت تاکید داشت زیرا اگر ما با هم باشیم هیچکس نمی تواند خدشه ای به نظام وارد کند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.