فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از کاهش ۱۶ درصدی تیراندازی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش جماران، علی حسینی اظهار داشت: تعامل خوب مردم مسجدسلیمان با  پلیس باعث کاهش تیراندازی در این شهرستان شده است.

وی افزود: با اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی استان خوزستان و اقدامات صورت گرفته در مباحث پیشگیرانه از تیراندازی غیر مجاز در سطح مسجدسلیمان این تیراندازی‌ها در سطح شهرستان کاهش یافت.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد: برگزاری جلسات تعامل با معتمدین و ذی‌نفوذان، آموزش‌های مردمی از یک سو و درایت و همراهی شهروندان از سوی دیگر سبب شد تا تیراندازی غیر مجاز در 10 ماهه امسال کاهش 16 درصدی داشته باشد.

وی بیان کرد: علاوه بر کاهش تیراندازی‌های غیر مجاز و عدم استفاده از سلاح در مراسمات توسط مردم فهیم این شهرستان، با برقراری رابطه صمیمانه با اقشار مختلف جامعه در جوامع روستایی درگیری‌های قومی و دسته جمعی نیز 71 در صدی داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: این فرماندهی علاوه بر اقدامات مثبت در راستای کاهش تیراندازی و درگیری‌های دسته جمعی در بحث استفاده از تجهیزات پیشگیرانه از جرائم در شهرستان نیز گامی موثر برداشته است.

وی ادامه داد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، در سال‌های اخیر زیر ساخت‌های تهیه و نصب دوربین در سطح شهرستان مهیا شد ولی به دلیل عدم اختصاص بودجه این امر محقق نشده بود.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان عنوان کرد: در پیگیری‌های این فرماندهی با مسئولان شهرستان از جمله فرماندار و شهردار شهرستان مقرر شد دوربین‌های مدار بسته از طریق بودجه واصله از استانداری برای خرید تجهیزات راهور در بحث کنترل ترافیک تهیه و نصب شود.

حسینی گفت: نصب دوربین‌های مدار بسته علاوه بر کنترل ترافیک، ارتقا سطح امنیت در شهرستان مسجدسلیمان نیز موثر است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.