رییس روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز گفت: در حال حاضر برخی مناطق اهواز برق ندارند که در حال انجام اقدامات اصلاحی در این مناطق هستیم و تا ساعتی دیگر این مناطق برقدار می‌شوند.

به گزارش جماران، علیرضا شکرخدایی اظهار کرد: از بامداد گذشته در 2 مرحله و به دلیل بارش‌های پراکنده که در سطح اهواز رخ داد و مرطوب شدن گل و لای روی شبکه‌ها، شاهد اتصالات بر روی تجهیزات و خطوط برق بودیم که گاها این اتصالات خود را به شکل صدای انفجار نشان می‌داد.

وی افزود: در پی این اتفاق در بعضی نقاط  سیم بریدگی برق اتفاق افتاد که با توجه به اقدامات اصلاحی و اعزام گروه های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق اهواز به محل‌های آسیب دیده، در حال حاضر از 390 فیدر خروجی برق اهواز، فقط حدود 10 فیدر اشکال دارند که تا ساعتی دیگر رفع اشکال این تجهیزات انجام و این مناطق هم برقدار می شوند.

شکرخدایی با بیان اینکه اتصال برق در مواقع بارندگی امری طبیعی بوده و پدیده ای دور از انتظار نیست، تصریح کرد: در حال حاضر تنها برخی نقاط در اهواز آنهم به صورت پراکنده با مشکل قطعی در اثر سیم بریدگی و فیوزسوزی مواجه هستند که گروه‌های عملیاتی در محل‌ها اعزام شده‌اند و اقدامات اصلاحی و رفع اشکال به سرعت در حال انجام است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.