سردار "حسین اشتری ،فرمانده نیروی انتظامی تقویت شرق و جنوب شرق را از اولویت های مهم ناجا عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و برجک‌های مرزی را از لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات دفاعی، نظامی و... تقویت کنیم.

به گزارش جماران از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در کمیسیون عملیات انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز تبریک یوم الله 22 بهمن و 39 سالگی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: باید تلاش کنیم با امکاناتی که در اختیار داریم، ماموریت های خود را به خوبی انجام دهیم و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است به مردم خدمت رسانی کنیم.

 

وی افزود: زمانی می توانیم با امکانات محدود بیشترین کارایی و اثر بخشی را داشته باشیم که با روحیه جهادی حرکت کنیم و نمونه آن تلاش رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس بود که جانانه از مرز و بوم کشور دفاع کردند، باید این روحیه در تمام بخش های نیروی انتظامی جاری و ساری شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه همه باید تلاش کنند از امکاناتی که در اختیار داریم بهترین استفاده را ببریم، بیان کرد: توجه به امر آموزش کارکنان می تواند در رسیدن به این هدف و ارتقا کیفیت ماموریت ها کمک کند.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به گستردگی مرز سیستان و بلوچستان و تامین امنیت آن و نیز حضور اشرار، گروه های مسلح، باندهای قاچاق نظیر مواد مخدر،کالا، انسان و... بر تقویت شرق و جنوب شرق به ویژه در این استان تاکید کرد و اظهارداشت: تلاش می کنیم پاسگاه ها، کلانتری ها و برجک های مرزی را از لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات دفاعی، نظامی و... تقویت کنیم.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه شرق کشور، گفت: در این کمیسیون، نیازمندی های موجود در این منطقه احصا خواهد شد و با برنامه ریزی مدون و استفاده از توان دستگاه های مرتبط با حوزه امنیت بر رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

سردار اشتری تصریح کرد:باید تلاش کنیم با امکاناتی که در اختیار داریم، ماموریت های خود را به خوبی انجام دهیم و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی، نتایج راه اندازی قرارگاه جهادی آموزش را طی دو سال گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت: با ارائه آموزش های لازم در این مدت توانسته ایم 48 درصد تعداد شهدا را علی رغم افزایش 15 درصدی ماموریت ها کاهش دهیم.

فرمانده ناجا بر همکاری و هم افزایی مشترک بین نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، بسیج، دستگاه قضائی، امنیتی و شورای تامین تاکید کرد و گفت: از ظرفیت این دستگاه ها برای ارتقا امنیت باید استفاده شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.