وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد برای یارانه مطبوعات و کتاب پرداخت کردیم گفت: مشکلی در همکاری‌های دستگاه‌ها در وزارت ارشاد نداریم.

به گزارش جماران، سیدرضا صالحی‌امیری بعدازظهر امروز در حاشیه سفر به مازندران به همراه علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و استاندار مازندران از پروژه تالار مرکزی ساری بازدید کرد.

وی افزود: 30 میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز پروژه ساختمان تالار مرکزی ساری اعتبار نیاز است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تالار مرکزی ساری به عنوان بزرگترین تالار فرهنگی کشور است، افزود: این پروژه که از سال 86 شروع شده دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است و عملیات زیربنایی و تأسیساتی این پروژه توسط پیمانکار اجرایی شده است.

صالحی‌امیری با بیان اینکه پروژه سالن مرکزی ساری در قالب اسکلت بتنی فلزی احداث شده است، گفت: تا پایان خرداد 96 این پروژه تکمیل و تیرماه همان سال این پروژه افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه 150 میلیارد تومان برای یارانه مطبوعات و کتاب پرداخت کردیم گفت: پیمانکار پروژه موظف شد تا پایان اسفند امسال قرارداد تجهیزات را تنظیم کند و وزارت ارشاد موظف شد در همین موعد بدهی پیمانکار را در قالب اوراق به او پرداخت کند.

وزیر ارشاد با بیان اینکه مشکلی در همکاری‌های دستگاه‌ها در وزارت ارشاد نداریم، گفت: پس از تکمیل این پروژه اداره کل ارشاد استان باید نسبت به واگذاری پروژه تالار مرکزی ساری برای نگهداری این پروژه از سوی نهادهای عمومی و خصوصی اقدام کند.

صالحی‌امیری جهت شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ساری به مازندران سفر کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.