یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان امروز با استفاده از رسانه‌های خود به دنبال سیاه‌نمایی خدمات انقلاب هستند اما مردم در رفتا و گفتار خود به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایمان دارند، در حالی که بسیاری از انقلاب‌های دنیا امروز تنها در موزه‌ها قابل مشاهده هستند.

به گزارش جماران، عزت الله ضرغامی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های شهر مقدس قم در جمع راهپیمایان 22 بهمن و نمازگزاران جمعه در مصلای قدس این شهر با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلابی اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه، افزود: اگر کسی به آمارهای خیره کننده پیش و پس از انقلاب در حوزه توسعه و رشد نگاه کند دقیقا در می‎یابد که این انقلاب چه خدمتی به کشور کرده است و ایران را به چه حدی از رشد و پیشرفت رسانده است.

وی با اشاره به پیشرفت‎های کشور در عرصه‎های مختلف گفت: چهره ایران پس و پیش از انقلاب در هیچ حوزه‎ای قابل قیاس نیست؛ ایران پس از انقلاب اسلامی از یک کشور محروم و نوکر آمریکا به کشوری عزتمند و پایدار مبدل شد.

وی اظهار داشت: نکته جالب‎تر آن‌که تمام پیشرفت‌های خیره کننده استثنایی در سه دهه اخیر ما را در جایگاه اول منطقه و در بسیاری از علوم در ردیف برترین های دنیا قرار داده است که در شرایط تحریم ایجاد شده است.

این فعال سیاسی برق‌رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار، ضریب ۹۷ درصدی گازرسانی، توسعه راه‌ها، اجرای پروژه آبرسانی و... را از جمله خدمات نظام به مردم قم ذکر کرد و گفت: خدمات‌رسانی به مردم قم به گونه‌ای است که هر چقدر تلاش شود باز هم خدمت مردم این شهر به انقلاب جبران نمی‌شود.

وی همچنین با اشاره به رشد علمی ایران در حوزه زیست فناوری و نانو، ادامه داد: از نظر تسلیحات نظامی در دوران تحریم هر آنچه نیاز داشتیم ساختیم و موشک ها، مهمترین دستاورد ما در حوزه نظامی برای تامین امنیت کشور و منطقه است.

وی گفت: روزگاری شهید حسن طهرانی مقدم به همراه 10 نیروی معتقد این موشک ها را ساختند و امروز انبارهای موشکی جمهوری اسلامی آماده‌اند در کوتاه‌ترین زمان به هر اقدام دشمن پاسخی کوبنده دهند و اظهار نظرهای تازه دشمنان در خصوص توانمندی‌های موشکی ایران که در نهایت به نتیجه‌ای هم نرسید به خاطر آگاهی آن‌ها از پیشرفت‌های نظام اسلامی در این حوزه است.

ضرغامی اظهار کرد: امروز کلید سعادت کشور دو دندانه دارد که اولین آن عدم هراس از دشمن و دومی آن، خودباوری و حرکت در مکتب ما می‌توانیم است؛ اگر در این مسیر با ولایت همراه شویم و انقلابی بمانیم هر روز به رشد و بالندگی خود ادامه خواهیم داد و دشنان در مقابل این حرکت ناتوان خواهد بود.

وی افزود: یکی از سفارشات اکید قرآنی به مسلمانان مرزبانی از حریم دین و جامعه اسلامی است و در این مسیر باید هم مرز و هم نحوه مرزداری را بشناسیم.

وی با اشاره به مرزداری خوب و مرزداری بد گفت: در سال 1388 یک مرزبندی خاص ایجاد شد و رهبرمعظم انقلاب از خواص خواستند که جایگاه خود را در این رمزبندی مشخص کنند که همان مرز اسلام، نظام و انقلاب و مرز سلطه‌گران و استکبار جهانی بود.

ضرغامی عنوان کرد: آنچه نیاز کشور است وحدت بین مردم و مسئولین است همه باید در جبهه انقلاب باشیم و هر کسی که در جبهه انقلاب اسلامی حضور دارد با هر دیدگاه سیاسی، باید در مسیر اتحاد و حفظ انسجام ملی گام بردارد.

وی اظهار کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هر کس به دنبال مصالح کشور و حفظ دستاوردهای نظام است، خودی به حساب می آید و بر همین اساس نیروهای انقلاب نباید به خاطر دیدگاه های سیاسی از یکدیگر دور شوند.

وی گفت: نیروهای انقلابی نباید از هم فاصله بگیرند، چون امروز دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به کشور وارد می شوند، آنها دم از حقوق بشر و آزادی می‎زنند، ولی با قطع پخش برنامه‎های ما بازهم از آزادی بیان سخن می‎گویند و نمی‎خواهند دنیا با واقعیت آشنا شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.