عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: رمز پیروزی ما حرکت در مسیر ولایت و آرمان‌های اصلی انقلاب است که بی‌شک باعث ناامیدی دشمنان شده و آن‌ها آرزوی نابودی و شکست انقلاب را به گور خواهند برد.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در جمع گسترده شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شهر قزوین و نمازگزاران نماز جمعه در مسجد النبی، درباره عنصر پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان اظهار داشت: آنچه سبب پیروزی ما در مقابل تبلیغات مهیب دشمن، جنگ روانی، تحریم‌های بیش از ۳۰ سال، تلاش گروه‌های ملحد و جنگ نابرابر دشمنان علیه کشور ما می‌شود، تکیه بر عنصر معنوی ایمان، ولایت‌مداری و روحیه و مدیریت جهادی و الهی است.

وی ادامه داد: امروز بیش از همیشه نیازمند این عناصر و فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار هستیم تا در مقابل رجز خوانی دشمنان وتهدیدها و تبلیغات منفی و سوء آن‌ها ایستاده و به مسیر خود ادامه دهیم. کسانی که در کلام، ندای منافع ملی و امام را سر داده اما در تبعیت از ولایت صداقت ندارند، شیادان و کلاهبردارانی هستند که چهره خود را در پشت نقاب شعارها و چتر امام راحل پوشانده و سنگر گرفته‌اند. انقلاب اسلامی به خوبی سره از ناسره و چهره واقعی انقلابی را از چهره‌های گریم کرده و نقاب زده و تقلبی مجزا کرده و آن را از هم جدا می‌کند.  

وی خاطرنشان کرد: رمز پیروزی ما حرکت در مسیر ولایت و آرمان‌های اصلی انقلاب است که بی‌شک باعث نا امیدی دشمنان خواهد شد و آن‌ها آرزوی نابودی و شکست انقلاب را به گور خواهند برد. توسل دشمنان و آمریکایی‌ها به شعار و تک‌بیت کهنه و زهوار در رفته «همه گزینه‌ها روی میز است» در حالی انجام می‌شود که خود آن‌ها به خوبی می‌دانند تهدیدات در ملت ایران اثری نخواهد داشت.

عضو فراکسیون ولایت مجلس با بیان این‌که «عده‌ای بر این باور هستند که برجام سایه تهدید را از ملت ایران برداشت» خاطرنشان کرد: این سخن خلاف واقع است؛ چراکه برجام برای ما تهدیدزدایی نداشته و نباید با چنین سخنانی آدرس اشتباه به مردم داد. آن‌چه سبب حفظ امنیت در کشور ما می‌شود توسل به اصول انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است که منافع پایدار را برای ما به همراه خواهد داشت و کشور ما را در مقابل تهدیدات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی نظامی بیمه می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از لشگر بیش از ۸ میلیون بیکار در کشور گفت: این تعداد بیکار در جامعه بسیار تأسف‌آور است و موجی از ناراحتی را در میان خانواده‌ها ایجاد می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید با روحیه و تفکر جهادی و استفاده از استعداد داخلی همچنین اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تهدیدات دشمن حرکت کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.