نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، گفت: حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن جوابی بزرگ به یاوه‌گویی‌های آمریکاست تا دیگر برای کشور ما نقشه‌چینی نکرده و خیال خام در ذهنشان پرورش ندهند.

به گزارش جماران، مسعود پزشکیان در خصوص اهمیت 22 بهمن ماه، اظهار کرد: 22 بهمن ماه در حقیقت اوج موفقیت انقلاب اسلامی است که به تبع تلاش‌های مردم، رژیم شاهنشاهی مجبور به کنار کشیدن شد و انقلاب اسلامی ایران به خواست مردم شکل گرفت.

وی ادامه داد: رژیم شاهنشاهی آخرین نفس‌های خود را در 22 بهمن ماه کشید و انقلاب شکوهمند اسلامی به وقوع پیوست و این روز را در تاریخ ایران به یاد ماندنی کرد، 22 بهمن ماه روزی بود که بیش از 98 درصد مردم در جهت پیروزی این انقلاب تلاش کرده و با قیام‌های خود حکومت پهلوی را نابود کردند.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم ایران در 22 بهمن ماه سال 1357، بیان کرد: حضور مردم و پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد، هر قدر که مردم در صحنه باشند هیچ قدرتی توان مقابله با مردم را نخواهد داشت.

پزشکیان با تاکید بر اینکه «حضور و وحدت مردم مهم‌ترین حلقه‌ پیروزی است» یادآور شد: به خاطر حضور پرشور و وحدت حاکم در بین مردم، دیگر نیازی نیست که از هیچ قدرتی هراس داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال‌جاری نیز گفت: در چنین اوضاعی که آقای ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا با بی ادبی تمام لب به سخن می‌گشاید، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 و به نمایش گذاشتن وحدت مردم ایران می‌تواند جواب این یاوه‌گویی‌ها را بدهد.

وی تاکید کرد: اگر امروز نیز مردم ایران اسلامی همانند 22 بهمن ماه سال 57 حضور و وحدت خود را به نمایش بگذارند، ترامپ نیز خواهد فهمید که با بزرگ گویی کار به جایی نبرده و تهدید و بی ادبی به درد نمی‌خورد، چرا که تا زمانی که مردم نخواهند هیچ قدرتی حق زورگویی نخواهد داشت.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «22 بهمن ماه حساس‌ترین زمان برای مردم ایران است» تصریح کرد: 22 بهمن ماه یادآور فداکاری‌ها، ایثار و از خودگذشتگی‌ها و همچنین وحدت مردم ایران است؛ این روز بزرگ، وحدت، ایثار و دست به دست هم دادن را به ما یاد داده و ما را به سمت وحدت و اتحاد هدایت می‌کند.

وی بیان کرد: امروز نیز باید از تفرقه و اختلاف دوری کنیم؛ چرا که اختلاف قدرت مردم را می‌گیرد، از این رو باید در جهت اتحاد و همدلی کشورمان تلاش کرده و نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنیم.

پزشکیان یادآور شد: در زمان پهلوی نیز با وجود اینکه شاه از قدرت نظامی برخوردار بود، اما نتوانست در مقابل مردم قد علم کند، چرا که قدرتمندترین کشورها هم در مقابل خواسته‌ مردم نمی‌توانند ایستادگی کنند، قدرت نظامی وسیله‌ای برای دفاع از مردم است و تنها قدرت یک کشور در اتحاد و وحدت مردمان آن است و به همین شکل مردم ایران نیز در 22 بهمن سال 57 با اتحاد و همدلی مقابل رژیم شاهنشاهی ایستاده و این رژیم را سرنگون کردند.

وی خاطرنشان کرد: امید است در 22 بهمن ماه امسال نیز مردم ایران مثل همیشه با اتحاد و همدلی خود، حضور و وحدت خود را به نمایش گذاشته و پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های مسکتبران دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.