وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: ادعای جدید آمریکای‌ها مبنی بر آزمایش جدید موشکی ایران ساختگی و با هدف دشمن سازی، جنگ روانی و ایران هراسی است.

به گزارش جماران به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی این وزارتخانه، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان در واکنش به ادعای آمریکایی ها درباره آزمایش موشکی ایران اعلام کرد: این ادعا ساختگی و با هدف دشمن سازی و ایران هراسی است و ملت ایران پاسخ جنگ روانی، تبلیغاتی و تهدیدات آنان را در راهپیمایی 22بهمن خواهند داد. 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به استان گیلان سفر کرده است در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره موضع ایران در خصوص ادعای جدید مقامات و رسانه های آمریکایی مبنی بر آزمایش موشک دیگر از سوی ایران گفت: اولاً این ادعاها ساختگی است و چنین اتفاقی رخ نداده است، ثانیاً اگر چنین آزمایشی صورت گرفته بود به آنان هیچگونه ربطی ندارد و ثالثاً برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ای عادی و آزمایش های موشکی آن جزو برنامه‌های از پیش طراحی شده است که برای حفظ آمادگی های دفاعی کشورمان صورت می گیرد.
وی افزود: این گونه ادعاهای ساختگی یک نوع دشمن سازی و ایران هراسی است که توسط رژیم صهیونیستی طراحی شده و از طرفی تحریک و از طرفی دیگر دروغ پراکنی می‌کنند.
سردار دهقان تصریح کرد: ما به کشورهای همسایه جنوبی خلیج فارس منطقه توصیه می‌کنیم، فریب این جوسازی‌ها را نخورند زیرا جمهوری اسلامی ایران هیچگاه برای آنان تهدید نبوده و نخواهد بود و آمریکایی ها با هدف فروش تسلیحات خود این جنگ تبلیغاتی و روانی را به راه انداخته‌اند.
وزیر دفاع گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن با حضور میلیونی خود پاسخ قاطعی به جنگ روانی، تبلیغاتی و تهدیدات آنان خواهد داد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.