نتیجه نظرسنجی اخیر شبکه سی ان ان نشان می دهد که 55 درصد از مردم آمریکا هدف اصلی فرمان مهاجرتی ترامپ را جلوگیری از ورود مسلمانان به این کشور می دانند و با آن مخالف هستند.

به گزارش جماران، شبکه خبری سی ان ان آمریکا و موسسه پژوهش های عقیدتی با انتشار نتایج نظر سنجی مشترکی نوشته‌اند که بیش از 55 درصد از رای دهندگان آمریکایی هدف اصلی فرمان منع ورود شهروندان هفت کشور مسلمان جهان از سوی ترامپ را جلوگیری از ورود مسلمانان به این کشور دانسته و با آن مخالفت کرده اند.
بیش از 60 در صد از مردم آمریکا در همین نظر سنجی کشیدن دیوار مرزی میان کشورشان با مکزیک را رویکرد غلط و زیانباری دانسته اند.
نتایج همین نظر سنجی در عین حال نشان می دهد که در مجموع 47 در صد از آمریکایی ها با این فرمان ویژه ترامپ که بمدت 90 روز ورود شهروندان هفت کشور مسلمان نشین جهان به آمریکا را ممنوع می کند موافق و 53 در صد اساسا با چنین فرمانی مخالفند.
سی ان ان یادآور شده است که در مجموع 82 درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی هدف اصلی این فرمان را جلوگیری از ورود مسلمانان به خاک آمریکا می دانند که از این مجموع 25 درصد از چنین فرمانی حمایت کرده اند.
در حالی که 49 درصد از آمریکایی ها در این نظر سنجی گفته اند چنین فرمانی که سبب محرومیت پناهجویان از پناهجویی به خاک این کشور می شود به ارزش های آمریکایی لطمه وارد خواهد کرد. 41 درصد نیز گفته اند این فرمان کشورشان را در مقابل وقایع احتمالی تروریستی مصون نگاه خواهد داشت و 12 درصد دیگر گفته اند این فرمان از نظر ایمنی هیچ تغییری دراین کشور ایجاد نخواهد کرد.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.