• کدخبر: 571852
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

دکتر هارولد درمورد داروهایی که ترامپ بصورت روزانه از آنها استفاده می کند می‌گوید ترامپ برای داشتن موهای زیبا و پرپشت حاضر است بیمار شود.
 
به گزارش جماران، در حالی که هنوز یک ماه از آغاز کار رئیس جمهور جدید آمریکا دونالد ترامپ نگذشته است همچنان بازار خبرهای جالب و جنجالی در مورد وی داغ است. وی که از روز ثبت نام برای انتخابات آمریکا و همچنین بعد از پیروزی اش در این انتخابات و بخصوص در روز مراسم تحلیف با بی اعتنایی به همسر جوانش " ملانیا" سر و صدایی زیادی در فضای مجازی بپا کرده است حالا نیز با موهای عجیبش تبدیل به سوژه ای داغ در فضای مجازی شده است.

به تازگی دکتر "هارولد ان بورنستین"، که مدت 37 سال به عنوان پزشک ترامپ فعالیت داشته است در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز از راز موهای عجیب چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا پرده برداشت.

هارولد در این خصوص گفت: " ترامپ از داروی " پروپسیا" که در درمان بزرگی خوش خیم پروستات نیز کاربرد دارد برای رشد موها و جلوگیری از ریزش و طاسی آنها استفاده می کند. خوشبختانه این دارو در 90 درصد موارد جواب می دهد اما با عوارضی مانند گیجی همراه است.

وی همچنین با اشاره به سایر داروهایی که وی استفاده می کند گفت: " ترامپ همچنین از آنتی بیوتیک هایی برای کنترل "روزاسه" (rosacea) نوعی مشکل شایع پوستی و از استاتین ها مخصوصا "آسپرین بچه" برای کنترل کلسترول خون و چربی استفاده می کند. وی همچنین تاکید کرد که موهای ترامپ واقعی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 571852
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.