پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

نیروی موشکی ارتش یمن و کمیته های مردمی:

ریاض در تیررس موشک های ماست

نیروی موشکی ارتش یمن و کمیته های مردمی این کشور بامداد دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد پایتخت عربستان سعودی در تیررس موشک های یمنی قرار گرفته است.

به گزارش جماران، چند ساعت بعد از اصابت موشک بالستیک یمنی به پایگاهی نظامی در غرب ریاض پایتخت عربستان، نیروی موشکی یمن با صدور بیانیه ای خبر داد که برای اولین بار اعلام می کند شهر ریاض حالا دیگر به هدفی آسان برای موشک های یمنی تبدیل شده است.
بنابراعلام منابع یمنی یک موشک بالستیک دوربرد در ساعات پایانی یکشنبه شب به یک هدف نظامی در منطقه المزاحمیه واقع در غرب ریاض پایتخت عربستان با موفقیت اصابت کرده است. 
در بیانیه بامداد دوشنبه نیروی موشکی و کمیته های مردمی یمن آمده است:
در واکنش به ادامه تجاوز سعودی-آمریکایی و کشتارهای خونبار و محاصره ظالمانه مردم یمن که با همراهی جامعه بین المللی (سازمان ملل) انجام شد ... با ایمان به مشروعیت و شرعی بودن واکنش و حق دفاع مقدس مشروع از خود با همه ابزارهای در اختیار برای اولین بار شلیک موفق موشکی بالستیک به هدفی نظامی در ریاض پایتخت رژیم شاخ شیطان را اعلام می کنیم. 
اولا برای این تحول موشکی استثنایی و ثانیا به خاطر صبر و جهاد و معرفتی که پروردگار به ما عطا کرد خدا را شاکریم و تاکید می کنیم که پایتخت شیطان سعودی در این مرحله در تیررس موشک های ما قرار گرفت و (تحولات) آینده از این هم عظیم تر خواهد بود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.