مرتضی طلایی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه سیصدوبیست‌وششم شورای شهر تهران با بیان اینکه باید ابعاد مختلف پلاسکو مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا با اتخاذ یک رویکرد از پیشگیری حوادث مشابه جلوگیری کنیم، گفت: لازم است از مقام معظم رهبری که برای این حادثه دو بار پیام داده‌اند تشکر کنیم و همچنین باید از نیروهای پلیس، اورژانس، قرارگاه خاتم و بخش خصوصی و همچنین اصحاب رسانه تشکر ویژه‌ای داشته باشیم چراکه اگر حضور اصحاب رسانه نبود، قطعا فضا و جریان در راستای تخریب افکار عمومی فعالیت بیشتری می‌کرد.

به گزارش جماران، متاسفانه ابهامات و شایعات زیادی در مورد پلاسکو وجود دارد نایب رییس شورای شهر تهران پیشنهاد داد که در راستای پاسخگویی به شایعات و ابهامات پلاسکو، جلسه امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار شود.

 

همچنین محمدمهدی تندگویان نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی با اشاره به حضور قالیباف در این جلسه گفت: بهتر است اعضای شورای شهر یک به یک سوالات و ابهامات خود را مطرح کنند و شهردار تهران نیز دقیقا به همان سوالات پاسخ دهد.

نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه حتی اگر لازم است باید جلسه به نوبت عصر بکشد، گفت: متاسفانه ابهامات و شایعات زیادی در مورد پلاسکو وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.