سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون قالیباف از واگذاری املاک توسط شهرداری تهران دفاع کرد و این اقدام را براساس مصوبات شورای شهر دانست.

به گزارش جماران، صدیف بدری گفت: در جلسه امروز کمیسیون که با حضور متقاضیان تحقیق و تفحص از شهرداری تهران برگزار شد پرسش‌هایی در سه محور املاک شهرداری، واگذاری املاک به شرکت های تعاونی و اشخاص حقیقی و حقوقی و تغییر کاربری زمین های شهرداری و پروژه های مشارکتی که در شهرداری تهران در جریان است با حضور شهردار و معاونان شهرداری تهران مطرح شد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: طبیعتا شهردار تهران و معاونان ایشان از عملکرد شهرداری تهران در موضوع واگذاری املاک دفاع کرده و این اقدام را مطابق با مصوبات شورای شهر و اختیارات سازمان املاک و مستغلات شهرداری دانستند.
وی ادامه داد: مدیران شهرداری تهران بر طی شدن روال قانونی املاک واگذار شده به قیمت کارشناسی تاکید کرده و بیان داشتند که در واگذاری املاک شهرداری به تعاونی ها هیچ ضرری به منافع شهرداری و مردم شهر تهران وارد نکرده است.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ناتمام ماندن جلسه امروز متقاضیان تحقیق و تفحص و رسیدگی به تحقیق و تفحص در جلسه بعدی کمیسیون سخن گفت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.