محسن رفیقدوست ، عضو هیئت امنای بنیاد فرهنگی رفاه با بیان اینکه هیچ انقلابی ریشه‌دارتر از انقلاب اسلامی نیست، گفت: با تمام دشمنی‌ها، ریشه‌های انقلاب در بین ملت محکم باقی مانده است.

به گزارش جماران ، محسن رفیقدوست پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه رفاه با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: امروز سی و نهمین سالروز ورود امام خمینی (ره) در بهمن ماه است. در ماشین حامل امام (ره) آنقدر فشار کار زیاد بود که احمد آقا در ماشین بیهوش شده بود.

وی افزود: امام (ره) از زمانی که در ماشین بنده سوار شد، لبخندی روی لب داشت و یک لحظه هم این حالت ایشان تغییر نکرد تا زمانی که به بهشت‌زهرا (س) رسیدیم.

رفیقدوست گفت: نذر کرده بود که این امانت را سالم برساند. هر وقت امام (ره) می‌فهمید که اختیار فرمان خودرو به خاطر ازدحام جمعیت از دست من خارج می‌شد می‌فرمودند «آرام باشید هیچ اتفاقی نمی‌افتد».

عضو هیئت امنای بنیاد فرهنگی رفاه با بیان اینکه ما باقی‌مانده نسل اول انقلاب هستیم و خیلی زمان نداریم که خاطرات انقلاب را بازگو کنیم، افزود: امام (ره) به ملت اعتقاد داشت و غیر از آن حزب و تشکیلات و سازمان را به رسمیت نمی‌شناخت.

وی با بیان اینکه امام (ره)، ملت را بیدار کرد گفت: هیچ انقلابی ریشه‌دارتر از انقلاب اسلامی در دنیا نیست، این انقلاب در حال رسیدن به کمال است و با تمام دشمنی‌ها، ریشه‌های انقلاب در بین ملت محکم باقی مانده است که رمز این ماندگاری وحدت کلمه‌ای است که امام (ره) و رهبری فرموده‌اند.

رفیقدوست گفت: بعد از امام خمینی (ره) هیچ‌کس به اندازه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سهم نداشت.

عضو هیئت امنای مؤسسه رفاه افزود: یک ماه قبل از ثبت‌نام در انتخاباتی که آیت‌الله هاشمی رد صلاحیت شد به دیدن وی رفتم و گفتم «می‌خواهید ثبت‌نام کنید»، گفت «من کارهایی کردم که اگر ثبت‌نام هم کنم، رد صلاحیت خواهم شد». یک ماه بعد ثبت‌نام کرد. وقتی به دیدن او رفتم گفت «بر من تکلیف شرعی شده که ثبت‌نام کنم» حالا در این باره یا باید آقا دستور شرعی دهند یا شورای نگهبان من را رد کند و یا مردم به من رأی ندهند که این بعید است مردم به من رأی بالایی می‌دهند.

وی ادامه داد: بعد از رد صلاحیت شدن مرحوم هاشمی به دیدار وی رفتم و مرحوم هاشمی را بسیار بشاش دیدم و فهمیدم که آیت‌الله هاشمی واقعا یک مرد خدا بود.

رفیقدوست گفت: بعد از فوت مرحوم هاشمی بیشتر از همه رهبری تنها شدند چون هیچ‌کس به اندازه مرحوم هاشمی برای مقام معظم رهبری، رفیق و همراه نبود.

 

مهر

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.